fallback

Електрическият камион на Tesla ще бъде много по-евтин

Приемането на нов закон в САЩ ще намали сериозно цената на Semi

Очакваният дълго време електрически камион Tesla Semi се прогнозира да бъде и с по-добра цена. Причината е предложен в САЩ „Закон за намаляване на инфлацията“, който ще предоставя данъчни облекчения за електрически превозни средства, както и други програми, които да помогнат за намаляване на инфлацията и опазване на околната среда.

 

 

Очакванията са скоро този законопроект да се приеме и така при покупка на Tesla Semi, цената му да падне с 40 000 долара. Защо точно толкова? В разчетите на законопроекта за превозни средства с тегло над 6350 кг е предвидено данъчното облекчение да е 40 хил., или до 30 процента от цена на превозното средство, като ще се прилага по-малката сума.

Засега се смята, че базовата цена на Tesla Semi ще започва от 150 000 долара, но в последно време компанията направи по-скъпи всички свои електрически превозни средства. И до пускането на пазара на Semi, вероятно през следващата година, и тези сегашни сметки колко ще струва Tesla Semi вече да не бъдат актуални.

 

 

Футуристичната концепция на Tesla Semi бе представена през 2017 г. От компанията заявиха, че камионът ще се задвижва от четири независими двигателя на задните оси, ще ускорява до 100 км/ч за 20 секунди и с едно зареждане на батерията ще изминава до 800 км.

 

 

fallback
  • #36
    Собственик на трансп ( преди 2 години )
    Любителите на дизела да не си мъчат малките мозъчета да смятат.Няма бизнесмен, който ако има възможност би избрал дизела пред електричеството.Икономията е в много полза на ел.камиона,а за бизнеса печалбата е най-важна.
  • #35
    сепуко харакири ( преди 2 години )
    ...и ако на следващата почивка местата за зареждане са заети, ще си вземат отпуска и на хаваите..Това е пълна нелепица и пак разни схеми и облекчения, икономически патерици.Докога?
  • #34
    До долния ( преди 2 години )
    Нещо си се объркал! Няма резервоар за 7000 километра, рядко има влекач с мощност над 500 коня, а въртящият момент на 800 коня камион е по-малък от този на Тесла, защото надали може да осигури ускорение до 100 с 40 тона общо тегло за 20 секунди.А за 15 минути трудно ще заредиш над 2 тона гориво. Да не говорим, че дори тандем шофьори не може да мине 7000 километра на седмица. А и какъв е проблемът, зареждането да става докато шофьорите правят задължителната си почивка?
  • #33
    Отговор до 30 ( преди 2 години )
    Не са 500, а 800Не са тирове, а седлови влекачи!Не важно колко коня са, а какъв въртящ момент имат!Ако трябва да изминат по 1000 километра то това ще е за сметка на полезният товар, а това е най-важното...За 15 минути зареждат за една седмица напред, докато ел. камионът за една вечер за един ден напред...Къде пише черено на бяло, че животът на батерията е 10 000 цикъла и дали не и пада капацитета за поне мъничко
  • #32
    Росен ( преди 2 години )
    До автора: втората снимка в статията не е *** Тесла влекача
  • #31
    До Анонимен (№31) ( преди 2 години )
    Ще ти отговоря - поне по 20 лв. на месец за слънцезащитни продукти, защото инак изгаряния, рак...Сега аз да те запитам? Колко плащаш за нефта всеки ден? И за успееш да ме разбереш, питам за нефт. Не те питам за бензин, нафта, газ или каквото ти хрумне да си интересен. Дано нещо да е различно от 0, защото аз за нефт не давам пари - той си лежи там долу, нейде! Плащам за бензин и газ (такава ми е колата). Пък ако имах електрическа кола, пак щях да плащам - я сметка за ток, я сметка за поддръжка.
  • #30
    анонимен ( преди 2 години )
    Така и не стана ясно колко точно плаща всеки един от вас лично, ЗА ДА СВЕТИ СЛЪНЦЕТО ВСЕКИ ДЕН. Кажете, не се срамувайте. Виждам и че нямате акъл да се сетите какво става ако има батерии, които теглят нещо или се движат по планински пътища, но както и да е.
  • #29
    анонимен ( преди 2 години )
    Е какъв е проблемът на камиона на батерии?Най-мощните дизелови тирове са с мощност около 500 коня, а Тесла модел S е с два пъти повече коне само с 3 двигателя. Камионът е с 4 двигателя. Изминава 1000км с едно зареждане, а 600км се зареждат за 30 минути. Тестове показаха 10 хил. цикъла живот на батериите които ще се ползват за камиона. Това са 10 милиона километра. Първата профилактика на двигателя е на 1,6 милиона. Какъв проблем виждате при електрическите камиони?
  • #28
    До 28 ( преди 2 години )
    Разбира се ти си баш разбирач а Тесла, Мерцедес и китайските гиганти нищо не разбират трябваше първо теб да питат дали могат да правят камион на батерии щото явно и в бъдеще знаеш какво ще стане. Между другото явно не знаеш но вече има доста тежка техника за професионално приложение на батерии
  • #27
    Теодор ( преди 2 години )
    Настина трябва да си лишен от здрав разум за да мислиш че е възможно камион на батерии да е изплозваем за каквото и да било професионално приложението или друга тежка техника. Ама да вземат да направят и ракета на батерии че съсвсем да я опапат работата.
fallback
Последни