IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как да проверите въздушните възглавници, без да ги активирате?

При употребявани автомобили опасността еърбегът да е извън строя е доста голяма

Проверката на въздушната възглавница обикновено се извършва по време на следпродажбено обслужване на автомобил. А нейната подмяна с нова изисква сериозни финансови инвестиции. Затова е добре да се знае, как може да се спестят пари, като този важен защитен елемент бъде проверен преди покупката на употребяван автомобил.


еърбег


Въздушните възглавници в съвременни автомобил са разположени в цялата кабина. Основните са монтирани в предната част - вътре във волана, над жабката и в облегалките. Има и допълнителни елементи - завеси, които са скрити под тапицерията, защита на коленете и централни възглавници, скрити в подлакътника.

Можете да разберете, къде се намира еърбегът, като използвате маркировките - SRS, AIR BAG. Тъй като при задействане устройството уврежда зоната, под която е инсталирано, първата стъпка е да проверите всички фуги и шевове. Ако по тях има следи, това означава, че възглавницата вероятно е била активирана, тоест автомобилът е попадал в инцидент.


еърбег


Има различни начини, които ви позволяват да проверите дали системата работи. За да направите това, обърнете внимание на стъклото и коланите. Ако се задейства възглавницата, коланът остава плътно фиксиран в определена позиция. След пътно-транспортно произшествие по правило тези части се сменят. Ето защо потенциалният купувач трябва да обърне внимание на датата на производство на коланите и стъклото. Ако има следи от боядисване или други ремонти по каросерията, това също най-вероятно означава претърпян инцидент.

С помощта на мултицет можете да разберете съпротивлението на пиропатрона, който задейства възглавницата. За всяка кола показателят може да се различава, така че преди това трябва да сте наясно с данните на конкретния модел. По правило, тези стойности трябва да бъдат 2-3 ома. Ако параметрите са различни, най-вероятно системата вече е била активирана.


еърбег


Има и друг начин за проверка на системата SRS. Това ще изисква диагностичен скенер, който е свързан към специален конектор на компютъра на автомобила. С помощта на съответната програма можете да разберете дали въздушните възглавници са на мястото си. Освен това програмата ще покаже и причините за тяхното активиране, ако е имало такова.

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Бай Онзи ( преди 2 години )
    Абсолютно вярно ! След закупуване та кола втора употреба при по-вниматерно вглеждане започнах да имам подозрения за удар отзад в дясно ! Събирах доводи като мравка ...и последно-при едно пътуване из прерия предна дясна сезалка от към гърца и към задна дясна врата се разпори като диня ...
  • #9
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Калин ( преди 2 години )
    Направо я изтрийте тази статия,че ще има много гръмнали въздушни възглавници!
  • #8
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Пламен ( преди 2 години )
    Кой ги пише тези глупости...да му извия ръцете , пълни простотии. Отива се на Оторизиран майстор да види слагани ли са съпротивленията на аербеците или са оригиналните възглавници. Не да ги мери с мултицет. Е много ме е смях, как като го метне ще гръмне в ръцете му...
  • #7
    8 rate up comment 2 rate down comment
    И.Илиев ( преди 2 години )
    Ккак се проверява даттата на прпозводство на коланите? Без да се разглобят.
  • #6
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Монтьор ( преди 2 години )
    Ей вие нормални ли сте бе?Въздушна възглавница не се мери със *** мултицет ще вкарате някой в болница.......Има специални измервателни уреди за тях.
  • #5
    19 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    При даване на контакт , преди всяко палене на автомобила системата прави чек на възглавниците, ако има проблем ви известява със светеща лампа.
  • #4
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Никола Панайотов ( преди 2 години )
    Има *** ,също трябва да се провери датата на предното и странични стъкла те трябва да съответстват на. Производството на колата,Не забравяйте че при въздушни възглавници използването на Колани е задължително защото в първия момент колана ти подхваща докато възглавницата се надуваи идва към теб след това той те отпуща върху нея ,
  • #3
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    С *** през бронята.
  • #2
    20 rate up comment 0 rate down comment
    До 1 ( преди 2 години )
    Ти си ги махнал, браво на теб; а на мен един колега преди време ми каза: добре, че бяха въздушните възглавници да ме спасят че минах на червено и ме смаза една кола.
  • #1
    4 rate up comment 22 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Махнал съм ги отдавна тия простотии.