fallback

Създателите на българската хиперкола обявиха старт на прием на поръчки

Компанията ALIENO оцени втория си модел на минимум 1,8 млн евро

Българската компания ALIENO обяви, че започва да приема поръчки за втория си модел. Това е електрическа хиперкола - UNUM, която, според нейния създател, ще развива максимална скорост от 584 км/ч. Първият модел на компанията се казваше ARCANUM и преди време беше представен като концепция.

И двете машини засега са само на хартия, тоест действащ прототип така и не беше показан, но въпреки това на сайта на ALIENO се появи съобщение за старт на приемане на поръчки. От компанията информират, че в зависимост от типа на задвижване и управление, ALIENO UNUM е наличен в два пакета, които ще се предлагат за всички модели.

Първият - THF, е задвижван с електричество, а вторият - TRS, разчита на електричество и въздух. THF е съкращение от „The Heavenly Founder“ и реално представлява ALIENO технологията за задвижване с електричество, представена в ARCANUM. TRS е съкращение от „The Rocket Successor“ и представлява усъвършенствана ALIENO технология за задвижване с електричество и въздух, чийто дебют е именно в UNUM.

От компанията обявиха, че ще предлагат UNUM THF срещу 1.8 млв евро във версията RP2 с мощност 2610 к.с. и за 2,1 млн евро за версията RP3 (3481 к.с), Версията RP4 с 4351 к.с. струва 2,4 млн евро, а RP5 с 5221 к.с. - 2,7 млн евро.

Базовата цена на ALIENO UNUM TRS започва от 3 млн евро и достига до 4,5 млнс евро в зависимост от оборудването. Срокът за доставка варира от 18 до 30 месеца в зависимост от избраната модификация (STR, TRC или RCE) и останалите предпочитания на клиента.

Самата фирма ALIENO е основана през 2015 г. в Слащен от Ахмед Мерчев. Името произлиза от италианската дума „alieno“ (извънземно). Електрическите хиперколи са изцяло собствена in-house разработка на ALIENO Ltd, базирани на собствени иновативни патентовани технологии, твърдят от компанията. 

Освен с проектиране, разработка и производство на електрическите хиперколи, ALIENO изгражда и собствена производствена фабрика с кампус, тестова писта и дизайнерско, изследователско и развойно звено. Фабриката, която е в процес на създаване и разширяване, е разположена в Туховища. Там вече са доставени всички основни производствени машини.

 

fallback
  • #37
    анонимен ( преди 2 години )
    Туховища - кмета гербаджия разбира се , мюсюлманско село, неколко джамийки , помаци на корем. Български коли произвеждат. Впрегнали са се всичките 500 баби и дедовци батерии и шасита да произвеждат успоредно с паша и работата на полето. 2600 коня минимум - 5200 с малко доработка. Нема Бугати , нема бате Римац , нема Макларън - Туховища ИДВА ЗА ВАС !!!
  • #36
    Манафоглу ( преди 2 години )
    Статията е изеалната дъвка за ***. Чудното е само как така за без пари и всички *** са преписвали една от друга. А иначе за сведение на хайваните, фабриката в Туховища представлява заравнен терен на бившата гранична застава. До там няма дори път а камо ли машини и инфраструктура. Терена обаче е подходящ за отглеждане на домати или тютюн и то с минимални инвестиции. Но трябва да се бачка и това е проблем.А иначе дано се намерят някой бълъци да хвърли някой лев на момчето.
  • #35
    Паботник от Alieno ( преди 2 години )
    Извънземната хиперкола няма да е на батерии а ще е с атомно ядро
  • #34
    анонимен ( преди 2 години )
    Първият модел не можа да вземе острия завои между Слащен и Туховища с 500 км, ама втория направо ще прелети през там.
  • #33
    анонимен ( преди 2 години )
    Мерчев не се спря иска да се убеди, че всяка една биологична единица на тая зема му се присмива ... всяка година по една нова фантасмагория
  • #32
    анонимен ( преди 2 години )
    Малко в сферата на фантазиите ми изглежда, но дано е истина..
  • #31
    Ариф ( преди 2 години )
    Първия модел го счупихме от каране та сега и втори модел излиза майко мила
  • #30
    има ли прототип ( преди 2 години )
    Сядал ли си в такъв прототип на колата,за да знаеш как ще върви и как ще се кара? Има ли създадени такива батерии, акумулатори за коли с такива високи скорости и колко време биха издържали? Ох, вие сте едни фукни, които нямат на представа за реалните възможности на съвременната техника. Преди да вземете парите на някого, се огледайте в реалността, за да не се получи нещо от времето на Ружа с бийткона. Иначе фантазиите са прекрасни, но те са засега само в романите. И къде развива такива скорости?
  • #29
    Таратанци ( преди 2 години )
    Статията е *** превод вероятно (справка. съкращението млнс. - от английски, предполагам), но половината коментари са на консуматори на всякаква информация. Филтрирайте и пресявайте, включително и автора, освен ако не е роднина на Мерчев. А и чужбинци или наши жълти медии биха писали нещо папагалски като тези велики хипер коли. Слащен и Туховища не са в чужбина. В България са, която тъй обичате и ревностно пазите с коментарите си. Югозападна България по-конкретно, повече няма да издам.
  • #28
    Антони Карданов ( преди 2 години )
    Дори да има частица истина във фактите, кое и е българското на таз колица? Компания извън БГ, създадена от някакъв турчин, вероятно с БГ гражданство, но живеещ някъде си., Е нема що.
fallback
Последни