IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електромобилите се превърнаха в проблем за полицията

Служители на реда често остават без ток и не могат да си изпълняват задълженията (ВИДЕО)

Електромобилите стават все по-масови по цял свят, като се използват не само от частни лица, но и от редица държавни служби. Сред тях са и органите на реда, които обаче срещат доста проблеми с колите на ток и това им пречи да изпълняват задълженията си.


първа помощ


Полицията на Глостършир, например, разполага с най-големия автопарк от електромобили във Великобритания. Над 20% от общо 435-те превозни средства на органите на реда в графството са изцяло на ток – 66 Nissan Leaf и 9 микробуса Nissan NV200, като използването им създава много трудности.

„Все по-често се случва полицаи да обикалят наоколо с електрическите си коли и да търсят съоръжения за презареждане. Понякога се налага те да взимат друго превозно средство, за да могат да изпълнят задълженията си. Нека бъдем ясни – напълно подкрепят борбата срещу климатичните промени, но първият ми приоритет е борбата с престъпността“, коментира главният полицейски комисар на Глостършир - Крис Нелсън.

Той допълни, че явно технологиите, използвани за проектирането и създаването на електрически коли, които да вършат работа на полицията, не са достатъчно напреднали. Проблем за органите на реда се оказват използването на различни функции в колите – светлини, сирени, радиостанции и др., които изтощават батериите.



„Нека го кажем така – на този етап съм предпазлив да продължа по същия път, защото не искам да виждам как полицаи остават без захранване, докато реагират на сигнал с включени светлини“, допълва Нелсън.

Както е известно, властите във Великобритания смятат да въведат пълна забрана за продажба на автомобили с двигатели с вътрешно горене през 2030 г. Това означава, че полицията има малко повече от 7 години, за да премине изцяло на електрически превозни средства. Увеличеното заради допълнителното оборудване тегло обаче оказва огромно влияние върху пробега на колите на ток и това е причината, поради която 10 полицейски служби от Острова продължават да отказват да си купят електрически коли.


0 от 500
  • #55
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Парната турбина парен двигател ли е или не е? Да или не
  • #54
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Това, което се нарича турбина, всъщност е непрекъснато работещ въртящ се двигател. Това е ротор или неговото работно тяло, което се върти под въздействието на вода, пара или газ. В обобщена форма те се наричат
  • #53
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Хайде стига глупости хладилника термопомпа ли е или не. Отговори с да или не?
  • #52
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Адвокате, дори за КПД-то не си разбрал. Мъка. Няма ама никакъв смисъл дори да кажа дума за разлики между хладилник, климатик и термопомпа. Да не би да ти е хрумнала някаква дивотия за разлика в КПД-то между ДВГ кола и електричка, ако са в задръстване? Дилетант с дилетанта, зависи от външната температура. Точно както зависи за чилерите, демек промишлените охладители. Докато не прочетеш малко от малко учебниците по физика ще е само майтап. Все едно да те питам за искова молба, но не мога да чета.
  • #51
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ето от любимата ти Уикипедия с която ни затрупваш : Парна машинаПарната машина е вид двигател с външно горене, който използва топлинната енергия, налична във водната пара, преобразувайки я в механична работа....Парната машина, получила най-голямо разпространение в индустрията, е парната турбина.Точка по въпроса
  • #50
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Е така де! Да не мислиш че някой иска да мине от единия край на града до другия за два часа, при положение че същото разстояние се изминава за две минути по магистралата? Щеше ли не щеш двигателят работи на място в задръстването и харчи гориво, а двигателите на електромобилите не.
  • #49
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    А за 100-те процента КПД на газовия Котел, прочети каква е разликата между горна и долна топлина на изгаряне.
  • #48
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Адвокате, наистина си луд. Колите не са проектирани да работят на място, а да транспортират хора. Колко повече дивотии можеш да кажеш? Е, поне си загрял, че няма как газовото котле да има КПД над 100%. Но правиш ужасна услуга на всички електрически коли. Нямам надежда за другите неща.
  • #47
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    И понеже няма да ми отговориш. Един литър дизел/бензин съдържа около 10 киловатчаса енергия. Лек автомобил средно гори по 0,8 литра на час, а за 24 часа ще изгори около 20 литра без да е свършил за една стотинка полезна работа това са 200 киловатчаса. А онази Тесла със 100 киловатчаса е изминала 1000 километра за тези 24 часа, като е преодоляла и въздушното съпротивление и съпротивлението на гумите. После пак ми приказвай за ефективност!
  • #46
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До44 ( преди 1 година )
    На Това ли му викаш бъзикане? Да се излагаш публично и да си мислиш, че унижаваш събеседника по този начин? Както виждаш няма къде да ме пипнеш да не знам нещо. Има ли въпрос на който да не съм ти отговорил?А относно двигателите, да не мислиш че само това което има бутало се нарича двигател?Общото между хладилника и климатика е че и двете са хладилни машини иначе казано термопомпи. Бягай сега да видиш как аджеба така изведнъж хладилника стана термопомпа?