IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Хакната Tesla Model S вдигна 348 км/ч

Това е рекорд за скорост за електрическия седан (ВИДЕО)

По време на представянето на тримоторния Tesla Model S Plaid шефът на компанията-производител Илон Мъск обеща максимална скорост от 200 мили в час (около 322 км/ч), но първите бройки от топ-версията на модела не бяха толкова впечатляващи. Затова се наложи намесата на тунинг-експерти, с чиято помощ електромобилът успя да премине тази граница и да постави световен рекорд за скорост.


Tesla Model S Plaid


При дебюта си версията Plaid достигна 163 мили в час (262 км/ч), а с добавянето на предлагания като опция пакет Track Mode, максималната скорост се повиши до 175 мили в час (282 км/ч). Обявените от Мъск 200 мили в час обаче изглеждаха доста далеч, докато с колата не се заеха експертите от канадското тунинг-ателието Ingenext, които „хакнаха“ електромобила и премахнаха ограничителя на скоростта.

В крайна сметка главният изпълнителен директор на Ingenext - Гийом Андре, управлявайки своя собствен Tesla Model S Plaid на пистата на летище в Квебек, успя да ускори до 216 мили (348 км/ч). Той разкри, че освен премахнатия ограничител на скоростта, подобрените спирачки Mountainpass Performance и гумите Michelin Pilot Super Sport, по колата не е променяно нищо друго.



От тунинг-ателието допълват, че при предишните си опити не са има достатъчно дълъг път, на които електромобилът да развие подобно скорост. В случая пистата на летището с дължина 3 км пасва идеално на Model S Plaid, като позволява безопасно ускорение и съответно спиране след поставянето на рекорда.

От Ingenext обещават, че ще започнат съвсем скоро да предлагат на клиентите си програма, с която ще премахват ограничителя на максимална скорост на техния Tesla Model S.

0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 1 месец )
    При електричките това става за по-кратко разстояние, защото спирачния път им е същия, но за сметка на това, достигат съответната скорост за много по-кратко разстояние и започват да натискат спирачките.
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До 5 ( преди 1 месец )
    Има доста коли на пазара които в рамките на 3км ще вдигнат 200 мили и ще спрат без проблем. За електричка не знам как стоят нещата обаче!
  • #9
    7 rate up comment 2 rate down comment
    До 5 ( преди 1 месец )
    Ти май не разбра, че по-голямата Тесла, която е SUV и е по-бавна от тази, без да са и пипали нищо, откакто е излязла от завода, натоварена с пет пътника плюс шофьора, за 400 метра вдига 260 километра в час и стига преди най-бързото олекотено с карбон porsche 911. Същия 2,3 тонен SUV на Тесла опъва и на Страдале. Какви три километра за 280 километра в час? Това упражнение 0 280 0 ще го направи за по-малко от километър.
  • #8
    5 rate up comment 4 rate down comment
    PLAID ( преди 1 месец )
    Plaid пръсна втулките на автомобилния свят. След Plaid всички ходят вкъщи на шпагат.
  • #7
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Случайно минаващ ( преди 1 месец )
    *** и бързият тостер ... :D
  • #6
    7 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Да, а после два дни зареждаш батерии
  • #5
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Като го гледам ... ( преди 1 месец )
    тоя клип, тоя ми прилича на кръвен канадски брат на Кирчо Ментата и май само балъци като Пепи Шекера или дъртиту могат да му се лепят! Който може да се пробва с Порше Турбо S в рамките на 3км да вдигне 280км/ч и успешно да спре, ще ме разбере ... Останалите да си вЕрват на миксерите ...
  • #4
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Пешо ( преди 1 месец )
    Тая тесла ще излезне по-бърза и от 1.9TDI...
  • #3
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Цирк ( преди 1 месец )
    Зарежда кой може
  • #2
    19 rate up comment 9 rate down comment
    До долния ( преди 1 месец )
    Е и! Зареждаш 30 долара и пак си караш. При Бугати, резервоарът също ти свършва след 8 минути шофиране, нов трябва да го заредиш за 200 долара. А след десет хиляди километра само за обслужване на бугатито, собственикът трябва да хвърли повече средства отколкото да си купи една чисто нова Тесла като тази.