fallback

Френска марка се отказва от дисплеите в салона

В DS смятат модата на големите екрани за „глупава”

Компанията DS Automobiles (премиум подбранд на Citroen) вижда интериора на бъдещите модели без екрани. В настоящите иновации има забележима тенденция към увеличаване на броя на дисплеите, увеличаване на техните размери и комбиниране на основна и мултимедийна система в гигантски панели, но главният дизайнер на DS Тиери Метроз не възнамерява да следва тази тенденция. Според него доминирането на дисплеите е грозно и дори "малко глупаво", така че DS ще избере друг път.

"Противно на философията на DS е да се изостави класическото арматурно табло в полза на един-единствен голям дисплей", каза Метроз пред Autocar. Целта на дизайнерите на DS обаче не е просто да намалят броя и размера на екраните до минимум, а да се отърват изцяло от тях.

"Проблемът е, че когато екранът е изключен, той се превръща в черна правоъгълна повърхност с много пръстови отпечатъци. Не изглежда много секси и не изглежда много луксозно", каза дизайнерът.

Разбира се, Метроз отчита важността на предоставянето на цялата необходима информация на водача. DS търси начин да направи това без традиционните дисплеи: технологията трябва да бъде по-малко натрапчива и да дава усещане за спокойствие при шофиране.

Какво точно ще избере DS, за да смени екраните, все още не е ясно. Дизайнерите от някои други марки са съгласни с Метроз: Според Матиас Юнганс от BMW, модата, лансирана от Tesla, ще остане в миналото, а други технологии, които могат да поемат същите задачи, ще заемат мястото на дисплеите. Традиционните екрани ще се свият до скромен размер и ще се появяват само когато е необходимо, смята той.

fallback
  • #4
    Без таблети ( преди 2 години )
    Всички тези дисплей шитни са таблети.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Да пуснат нов XM, но вдигнат ала сув.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Екран до към 10-12" / 20-25см е ок, стига да е интегриран добре, но не и всичко в колата да се управлява оттам.
  • #1
    иво ( преди 2 години )
    E, не случайно Ситроен са си Ситроен, дори под шапката на Пежо. Ако се сетят, че всъщност именно, различният и ергономичен дизайн, от типа на СХ и ХМ, с малките ненатрапчиви екранчета, е точно чарът в интериора на един истински Ситроен, нормалните класически бутони, и "врътки", и ако се сетят да пуснат отново истински Хидроен, с пословичното, превърнало се в икона на лукса и здравината, хидро-пневматично окачване, ще избият рибата, и определено ще имат огромен успех. Ама...надали. Света е друг.
fallback
Последни