IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen показа с какво заменя Passat

Седанът ID.Aero с пробег над 600 км ще излезе на пазара през 2023 година

Германският производител Volkswagen представи седана Concept ID. Aero, който догодина ще се превърне в сериен модел и ще се предлага на основните пазари в света като заместник на Passat.


Volkswagen ID. Aero


Електромобилът донякъде повтаря концепцията I.D. Vizzion от 2018 година, като серийният вариант ще получи името ID.7. Подобно на останалите модели от семейството ID, концптуалният ID. Aero също е изграден на платформата MEB, а една от отличителните му черти е липсата на традиционни дръжки на вратите.

За седана е обявена батерия с капацитет 77 кВт/ч, която благодарение на ниския коефициент на аеродинамично съпротивление 0,23, ще осигурява пробег от над 600 км. Засега от Volkswagen не разкриват техническите характеристики на модела, като се очаква той да се предлага в различни варианти на задвижване – с един или два електромотора.


Volkswagen ID. Aero


Първият електрически седан на Volkswagen е боядисан в светлосин металик, контрастиращ с лъскавия черен покрив. Пигментът, съдържащ се в боята, при определено осветление създава златист блясък. Отпред и отзад се виждат характерния за мотив „пчелна пита“, а вместо обичайните дръжки на вратите са поставени чувствителни на допир светещи ленти. Не се съобщава дали те ще останат и на серийния вариант.

Известно е обаче, Volkswagen ID. Aero ще се предлага като глобален модел, а основните му пазари ще бъдат Китай, Европа и Северна Америка. На първите два електрическият седан ще излезе през втората половина на 2023 г., а малко след това ще започне да се продава и в САЩ.


Още снимки на концептуалният седан на Volkswagen - вижте в галерията:

Снимки: Volkswagen


0 от 500
  • #1
    3 rate up comment 0 rate down comment
    отСиднейАавстралияя ( преди 2 месеца )
    *** талига за евтин производствен разход и да си лепиш евро 15 на челото. Слава богу че на годишните прегледи не се изискват газове, и никога не са се изисквали, и Евро стандарти не съществуват. Но затова пък данъка се определя от броя цилинди, а не на мощност или коне. А да, забравих да спомена къде живея, дреме ми на синия паспорт