IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Три технологии от бъдещето, които вече са факт

Умен покрив, защитено от крадци дистанционно и самонастройващ се head-up дисплей - тези решения вече са серийни

Само интериорните удобства в един съвременен автомобил вече изискват повече изчислителна мощ, отколкото бе нужна за полета на Apollo 11 до Луната. Тенденцията досега бе всяка джаджа в салона да идва със свой собствен електронен блок - решение, което имаше доста негативно отражение и върху цената, и върху простотата на управление, и, не на последно място, върху надеждността на системите.
     

Continental, компютър, BMW iX      
Компютърът, който прати Apollo 11 на Луната, имаше 145,000 реда софтуерен код. Компютърът на новото iX има над 100 милиона реда
   
   
В новото BMW iX германският гигант Continental за пръв път въвежда своя единен Cockpit High Performance компютър - общ блок, който управлява всички софтуерни функции в салона, включително head-up дисплея с добавена реалност и огромния двоен екран за приборите и мултимедията. Свързването на всички функции с един управляващ компютър позволява небивало до момента ниво на персонализация.
   
     
Три технологии от бъдещето, които са серийни при BMW iX (ГАЛЕРИЯ):


    
       
Видео:

    
     

0 от 500
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Ал ( преди 3 седмици )
    Покъртителни дивотии!
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Да, а като се счуипи ЕДНОТО нещо, заминава цялата функционалност и трябва много скъпа смяна. Рзбира се, правим коли с идеята, че ще се експлоатират 3 до 7 години, така че няма проблем.
  • #4
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 1 месец )
    За континентал може да е за първи път, но за Тесла това е от първите тесли насам и вече смениха няколко поколения. Не знам как е при континентал, но при Тесла компютрите са два, като ако единия забие другия веднага поема контрола, защото при автопилот е неприемливо да откаже дори за десетки части от секундата.
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ivan_sss ( преди 1 месец )
    Тогава да му мислят японците, французите, италианците и т.н.
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    ivan_sss ( преди 1 месец )
    Continental за пръв път въвежда своя единен Cockpit High Performance компютър - общ блок, който управлява всички софтуерни функции в салона - и като изпука, хайде сервизна акция.
  • #1
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    След 20 г. ще се появят и при японците. Ако дотогава въобще има японско автомобилостроене.