IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Автомобили, от които собствениците се отказват още на първата година

Високите разходи за притежание, както и проблеми с надеждността, са основните причини за раздялата

Раздялата с нов автомобил е трудно решение, но не и в случаите, когато той не отговаря на очакванията. Причините най-често са разочарование от високите разходи и проблеми с надеждността, като те могат да накарат собственика да продаде покупката си още през първата година. Затова е любопитно да се види кои са моделите, които най-често сменят притежателя, докато са сравнително нови. 

В случая подборката е на експертите от iSeeCars, като в тази десетка са включени модели, предлагани на европейския пазар. Всеки един от тях, по една или друга причина, е разочаровал собственика си и той се разделя с него още през първите 12 месеца след придобавено му.

Автомобилите, от които се отказват още в първата година (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #37
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 часа )
    Тези коли не са най предпочитани за работещия и обикновен българин.
  • #36
    4 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 часа )
    Между другото, това не са луксозни автомобили за западните стандарти, а по-скоро алтернативи на ФВ и Форд. Някой си е повярвал, че вместо Форд може да пробва Мерцедес и БМВ, но бързо е разбрал, че разликата е главно в цента :)
  • #35
    1 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 часа )
    Добре. А от кой стар автомобил се отказва най-често българина и защо западняците не се сещат да сложат газова като ***?
  • #34
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 22 часа )
    Аз ли не разбирам или тези коли са от 70 бона в левове нагоре. Не би ли трябвало като си си купил такова возило, да можеш и да си го поддържаш. Някак си не се връзва да си вземеш Х3 за сто бона и да не можеш да го караш после.
  • #33
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Верно ( преди 1 ден )
    По големи глупости е бях чел, ами като нямаш пари да поддържаш един автомобил от рода а Мерцедес или БМВ, купуваш си Рено, Хонда или Москвич,и си караш и плащаш по малко за консумативи и застраховка, а не правиш сметка, че ремонти те са в пъти повече
  • #32
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Един човек ( преди 1 ден )
    До 286 иЯвно се бил за 30 мин. в щатите!!Те такава глупост няма дето си я написалБогатите са богати щото си правят кметката
  • #31
    5 rate up comment 3 rate down comment
    АПП ( преди 1 ден )
    Когато можеш лесно да дадеш 50-100-200х евро за нов автомобил, все ти е тази колко струват консумативите, данъците и застраховките.Още повече че на всеки, преди да купи нов автомобил , му се дава тази информация за да си направи добре сметката. Причините за отказа вероятно са други: или имаш достатъчно пари и не ти пука за 30% обезценяване или тези автомобили имат проблем с надежността и те стоят повече по сервизите отколкото на пътя.На номер 9 ще кажа че по-голяма глупост не бях чувал.
  • #30
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Кой ви е спрял да си купувате моноблок? Купувайте и пейте! Ако ще и през седмица да сте в сервиза.
  • #29
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Imam q sahtata BOKLYK
  • #28
    7 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Естествено че всеки иска да кара хубава кола, обаче найстина Ц-класата си е почти като С-ка, отиваш масла филтри 800лв. И като си си за обикновенна кола продава и взимаш нещо хонда, рено, тойота, смяна на масла 200лв. После започваш да обясняваш как Мерцедес не е това което било а хондата е супер. А цялата работа е че няма как с 2.50лв в джоба да караш мечок. В САЩ като ходих и японски карат само в бедните квартали, в богатите където са адвокати, доктори и т.н карат Мерцедес, Порше и т.н.