fallback

Собственик на Model S Plaid го смени с BMW M5 и обясни защо

Седанът на Tesla е страхотно бърз, но клиентите очакват още неща, които липсват

Притежаването на Tesla Model S Plaid е нещо, за което много хора само мечтаят. Американският автомобилен производител успя да се издигне над очакванията и предоставя, с някои изключения, страхотно изживяване на своите клиенти. Има обаче и такива, които са разочаровани и се отказват дори от най-скъпите и луксозни електромобили, за да се върнат към мощните коли с V8 двигатели.

Сред тях е и мъж на име Басим, който споделя защо е решил да се откаже от Model S Plaid и да я замени с BMW M5. Този човек не е сред феновете на Tesla, които са готови да правят всякакви компромиси и затова мнението му може да бъде от значение за тези, които са се насочили към суперседана на американската марка.

Басим споделя, че е притежавал Model S P90D от 2016 г., но е решил, че стилът му на шофиране е по-подходящ за BMW M8 Cabriolet. По-късно обаче е видял какво може да направи Plaid като ускорение и веднага си е купил такъв. За съжаление, опитът му като собственикът на Tesla го кара да осъзнае защо производител на автомобили като BMW знае как правилно да балансира луксозното усещане със скорост, звук и грижа за клиентите.

Като начало мъжът открива, че Tesla не обръща внимание на детайлите. Шофьорите и пътниците взаимодействат с интериора на автомобила през повечето време, когато пътуват. Наличието на скъпи и качествени материали в салона е нещо, което всеки би очаквал от автомобил за 136 000 долара. Басим признава, че Model S Plaid е „зловещо бърз“, но определя качеството на изработка на Tesla като „ужасно“.

„Най-фрапиращото е, че Tesla дори не си прави труда да провери това качеството и да се защити от оплаквания на клиентите си. Факт е, че Model S може да има цената на премиум BMW или Mercedes-Benz, но интериорът не е по-добър дори от този на Acura”, обяснява Басим в един от форумите на BMW.

Освен това, американецът не харесва и боята на колата си – проблем, от който често напоследък се оплакват собственици на Tesla. След това Басим открил, че някои от камерите, както и задните светлини се замъгляват на моменти, но в официалния сервиз му казали, че това е напълно нормално. Мъжът е категоричен, че отношениeтf към клиентите в BMW е на съвсем друго ниво и се чувства игнориран, въпреки че притежава Model S Plaid.

Липсата на физически бутони салона е друг аспект, който кара Басим да съжалява, че е сменил своето BMW M8 Cabriolet. Той също така подчертава, че воланът с нестандартна може да е трик, който отразява уникалността на Model S Plaid, но за него е нещо напълно безполезно. Софтуерът на Tesla също дразни, а спирачките изглеждат като „ротори за 100 долара и не съответстват на електромобил с 3 мотора“.

Всичко това, в крайна сметка, е накарало Басим да се откаже от електрически седан и да го замени с BMW M5 First Edition. Мъжът твърди, че не съжалява дори за загубата на 15 000 долара (толкова му е струвал отказа от лизинга на Model S Plaid), тъй като скоростта не единственото нещо, което прави една кола страхотна. И смята да се наслади максимално на мощния си бензинов автомобил, докато това все още е възможно, а един ден отново да се върне към притежаването на Tesla.

Като цяло, това е опитът за собственост на Tesla Model S Plaid, споделен от някой, който е платил много пари за невероятно бърз автомобил, пълен с полезни технологии. Мъжът очаква определено ниво на комфорт, надеждност и клиентско изживяване, което трябва да отразява специалния статус на автомобила. Той не получава нито едно от тези неща и затова се връща към притежаването на мощно BMW, което за него все още е по-добрият вариант.

fallback
  • #42
    JDM Fan ( преди 2 години )
    Хахахаха махайте я тая тесла... Онда цивик с нитро и лаптоп като каже "а сега" му прави телескоп на това недоразумение... Оня който казва че такива коли дето да ускоряват за 2 до до 100 струват по 2-3м. да се самоубие... Гтг е 2.5 и едни хибридни турбини и ремап и я къса. Пък да не говоря за супри и тн. Абе за 20к Сивик я оправя
  • #41
    анонимен ( преди 2 години )
    Значи, не съм единственият човек, който не иска да кара Тесла...
  • #40
    Гост ( преди 2 години )
    Който си купи Тесла,не повтаря.
  • #39
    JDM ( преди 2 години )
    .... не бил по-добър от интериора на Acura...... пффф да бе да, аре стига де, недейте така сега, знаете че Аcura си е екстра качество за парите...пффф засегнах се малко егаси
  • #38
    До долния ( преди 2 години )
    Доказваш, че нямаш акъл за 2 стотинки. Повтаряш това което се говори в 30 коментара, че Тресла не става за друго освен за драг и каране на право, докато не се запалят спирачките, а това става бързо.
  • #37
    PLAID ( преди 2 години )
    #35 вместо да накланяш шапката на тоя и оня какво да прави, изгледай 6 People in the the Tesla Model X Plaid vs Porsche 992 Turbo S на DragTimes 3.5 тона джуган с 6 човека вътре как ПРЪСКАТ ШОРТИТЕ на най-бързото Порше тон и половина след 200 км/ч само с един разбирач вътре, който от два дена е само на кисело мляко, белким има шанс, обаче по радиото се чува гласа на Мъск: "не става, само с ядене, нито с диета, моето момче. Трябва и акъл. А вашия акъл е колко на изгубени немски овчарки" Бхахах!
  • #36
    PLAID ( преди 2 години )
    Пpъдна и ти по въпроса, също като гос'син Басим. Plaid Dyno: 1101.2 коня на колелата, ама не 0-100. Конете идват СЛЕД 130 и държат права до 320, братчето ми. Самият John Hennessey, създателят на Hennessey Performance и на най-бързите коли в света (лицето, което за разлика от тебе и г'син Басим, разбира от коли) от няколко месеца кара Plaid, вика като ме питат с какво можеш да го сравниш, им отговарям: с Шеви биг блок с нитро.М-Power в 21 век означава МЕГАВАТ ПАУЪР буахахахааа!
  • #35
    Продължение ( преди 2 години )
    Разцепи това недоразумение по всичко освен 0-100, а ако иска да е седан, ще си вземе точно такова БМВ като този от статията, или конглокентите от Мерцедес, Ауди и Порше.Всеки един от тези седани размазва тази щайга във всяка дисциплина освен 0-100. Кой кара само на право за да го интересува само това.Човека който е бил собственик, както и от клипове на други влогъри се вижда, ви обяснява че това дърво даже и спирачки няма.Това е кола за пъпчасали пубери, които могат да дадат газ за 100м и толкова
  • #34
    До долния ( преди 2 години )
    Еми като си съдран чипик и не може да си купиш нормална кола с толкова коне, не си купуваш такава, а за тия пари някаква нормална. Трябва да си много зле с главата да дадеш 150к долара за кола и да не те интересува нищо друго освен ускорение 0-100 в нея. Трябва да си тотално изпушил, защото този кендззев не предлага нищо друго освен това. Съмнявам се че някой който е нормален с главата и има пари да ги даде за кола за половин час кеф, няма да има още 50к,да си купи една 911 турбо, което ще
  • #33
    vpenev ( преди 2 години )
    Вие нормални ли сте,взимате кола с 1020кс за 140000$(погледнете за справка цените на подобни автомобили обикновенно 1.2.3милиона)...и ще гледаме изработката,това е глезня да се кефиш половин,един час на макс,а не да ходиш до слънчака ;)
fallback
Последни