fallback

Pagani представи „дългоопашата“ Huayra

Версията Codalunga излиза в тираж от 5 бройки, като всяка ще струва 7 млн евро

Отделът за специални проекти на Pagani - Grandi Complicazioni, представи уникалната Huayra Codalunga. Това е версия с „дълга опашка“ на обикновената Huayra, вдъхновена от спортните прототипи на Льо Ман от 60-те години на миналия век. Автомобилът разполага с удължена задна част, открита изпускателна система с керамично покритие и масивни колела. Тиражът на Huayra Codalunga ще бъде пет екземпляра, а цената на всяка е 7 милиона евро.

Купето Pagani Huayra Codalunga е плод на сътрудничество между отдела за специални проекти на Pagani - Grandi Complicazioni, и двама неназовани клиенти на марката, които през 2018 г. са помолили Хорацио Пагани да проектира версия с дълга опашка на Huayra Coupe. Финализирането на дизайна на суперавтомобила e отнело две години, като са изградени два макета: единият в мащаб 1:4, другият в 1:1.

Сега е показана и окончателната версия на Codalunga и тя изглежда като една от най-невероятните автомобили на Pagani. Дизайнът на двувратката се основава на творческите принципи на Леонардо да Винчи и подходът „по-малко е повече“. Италианците черпили вдъхновение от прототипите на „Льо Ман“ с дълга опашка от 60-те години на миналия век, като оттук идва и наситеността с „авиационни“ детайли и плавните извивки на тялото.

Площта на капака на двигателния отсек е 3,7 квадратни метра, като е с 360 мм по-дълъг от частта на донора Huayra Coupé. Откритата изпускателна система тежи само 4,4 кг. Изработена е от титан и е покрита с керамика. Каросерията на суперавтомобила е боядисана в неутрален синкав цвят, който контрастира със структурните елементи от „видимо“ въглеродно влакно.

Предният панел, вратите и седалките са тапицирани с кожа, като централните вложки на седалките са изработени от ленти от велур и набук, а елементите на кокпита са обработени от масивни заготовки от алуминий. Всеки един от тях е ръчно полиран.

Още снимки на уникалната суперкола - вижте в галерията:

Huayra Codalunga се задвижва от V12 6.0 битурбо двигател с мощност 840 к.с. и 1100 Нм, съчетан със 7-степенна секвенциална скоростна кутия Xtrac. Спирачките са въглеродно-керамични Brembo с 6- и 4-бутални апарати. Колелата APP Techса изковани от Avional - лека алуминиева сплав, използвана за направата на подовите панели в автомобили като Lamborghini Miura Jota, например.

Снимки: Pagani

fallback
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Произведение на изкуството, каквото никоя електричка никога няма да бъде.
fallback
Последни