fallback

Елетрическият Mustang се превръща в проблем за Ford

Заради поскъпването на суровините Mach-E не носи печалба на компанията

Американският производител Ford призна, че заради нарастващите разходи за суровини Mustang Mach-E вече не генерира необходимите печалби на пазара. Според финансовия директор на компанията Джон Лоулър, това ще се отрази на резултатите на Ford, като превръща в сериозен проблем.

Заради скока на цените на материалите, в момента производството на Mustang Mach-E сега струва с 25 000 долара повече от това на сравнимия като габарити и характеристики Edge, който е с двигател с вътрешно горене. За да намали разходите, инженерите на Ford са принудени да преработват Mustang Mach-E в движение и да го направят по-рентабилен.

В момента Ford харчи 50 млрд долара за разширяването на гамата си от електрически превозни средства, като целта е през 2026 г. да произвежда 2 млн такива автомобила на година. За да бъде постигнато това обаче, компанията трябва да продава успешно популярни модели с двигатели с вътрешно горене като Bronco, например.

„Целта ни е да правим пари от електрически превозни средства, но засега тяхното производство може да се гарантира само от успешните продажби на автомобили с двигатели с вътрешно горене“, коментира финансовият директор на Ford.

По-рано тази година компанията увеличи цените на Mustang Mach-E, за да компенсира по-високите разходи за материали. Базовият вариант Standard Range RWD Select, например, вече струва с 1000 долара повече, докато цените на версиите със задно предаване Extended Range California Route 1 и Premium са скочили съответно 2375 и 2500 долара.

Компанията планираше да увеличи цените още веднъж през април, но се отказа. Очаква се, че Ford ще започне да поема поръчки за актуализирания Mustang Mach-E през август, като дотогава електромобилът ще претърпи още промени. Той ще получи и същата система за локатор на зареждането като пикапа F-150 Lightning.

fallback
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    Тц най подкрепена та, само тя в Щатите търгува с емисиите въглерод, на други не дадоха....
  • #14
    До долния ( преди 2 години )
    Така е, правителството наля много милиарди в Тесла, като точната сума е 0,45 милиарда. И ги наля във във формата на нисколихвени заеми за кризата. В същото ford и general motors получиха по-малко - само няколко десетки милиарда.И знаеш ли каква е разликата? Тесла ги върна две години по-късно като си изплати дълговете предсрочно, а ford и general motors не са върнали и половината. На Това ли му викаш наливане на милиарди? Тесла е най ощетената компания в Щатите.
  • #13
    До номер 4 ( преди 2 години )
    Колега, забравяш , че американското правителство наля много милярди долари в Тесла. Това е много важно. Както винаги обаче, у нас всеки си чеше езика и говори празни приказки, чути тук и там.
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Какво домашно бе нито еоектродите мурдат напред нито електеолита няма бъдеще за батериите само бухат повече клетки ама сега с тия скъпи суровини и са чао.Това се наблюдава и тук.
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Извинявайте за почитателите на Тесла, но Мъск не печели от колите си, аот продажба на емисии въглерод... Тази измислица на господарите на света спасяват Тесла, защото като първия глобален електрически бранд и позволиха да купува на борсата емисии, които да ги продава на печалба благодарение на световната зелена мафия
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Повече четене и по-малко тролене, моето момче. За домашно ти оставям сам да се сетиш какво ли е станало след 1997 година.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    През 1997 г. литиево-полимерна батерия е издаден от Sony и Asahi Kasei. Тези батерии държат електролита си в твърд полимерен композит вместо в течен разтворител, а електродите и сепараторите са ламинирани един към друг. Последната разлика позволява батерията да бъде обвита в гъвкаво обвиване, вместо в твърд метален корпус, което означава, че такива батерии могат да бъдат специално оформени, за да пасват на определено устройство. Това предимство благоприятства литиево-полимерните батерии при прое
  • #8
    ти се излагаш ( преди 2 години )
    А не бе 91-ва мойто момче първата шитиево йонна на Сони
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Oт 91-ва ? По-добре не пишете, ама изобщо не пишете за технологии, само се излагате като кифладжиики.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Е той нали Илон Мъск им го каза в прав текст - който не си намали разходите няма да оцелее. Да са мислили навреме, за да се подготвят за електрическото бъдеще. Тесла вече трета година е на печалба от производство на електромобили и с всяка изминала година печалбата и само расте
fallback
Последни