fallback

5 кросоувъра на старо с проблемни двигатели

Заради ненадеждните си мотори тези модели определно не са добра инвестиция

Недостигът на нови автомобили кара все повече потребители да се ориентират към пазара на употребявани коли. Там е пълно с превозни средства от всякакви видове и сегменти, като голяма част от тях са доста примамливи. Това важи особено за кросоувърите, чиято популярност през последните години направи огромен скок.

В същото време обаче не всички SUV-модели се оказаха сполучливи, като това важи дори за автомобили от известни и утвърдени марки. Затова порталът AvtoVzglyad избра 5 кросоувъра, чийто двигатели са доста проблемни и има опасност купувачът дори да не успее да се порадва на придобивката си, тъй като ще трябва да я ремонтира.

5 кросоувъра на старо с проблеми двигатели (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #14
    az ( преди 2 години )
    Пълна глупост
  • #13
    Георги ( преди 2 години )
    Аз лично карам кола с двигател К9К и такива глупостти не ми се четат. Колата е на 200 000 км и само стандартни неща са се сменяли. Ангренажен ремък, някой тампон по-окачването, дискове, накладки.Всичко написано за К9К са неверни неща.
  • #12
    Бай Пешо ( преди 2 години )
    К9К се слага на Рено, Нисан, Инфинити, Мерцедес и Сузуки от над 15 години. Явно те не са наясно с прозрението на писача, щом продължават да го слагат и сега като пето поколение.
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    На Санг-а не пише ли че ползват двигатели на Мерц? Поне на някои модели съм виждал табелка енжинеед бай мерцедес.
  • #10
    Достоевски ( преди 2 години )
    Откъде ги вадят тези статии да им се чуди човек!?
  • #9
    Ssang wrong ( преди 2 години )
    Тва с ремъка на 50 хил км ме утепа.
  • #8
    Боби ( преди 2 години )
    Това за Дъстара са пълни измислици просто платен репортаж имам същият от2018на 200000км е и няма никакъв проблем а честито!
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Еми затова vw kia Hyundai toyota honda Mercedes
  • #6
    Николай ( преди 2 години )
    Имам БМВ х3 и съм много доволен с двигател 3.0 дизел перфектен и ми дава нисък разход на горивото (7,6 извън градско), при това зареждам от най ниската цена дизел в града.... :)
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Добре де не разбрах на SsangYong Actyon кое на мотора не му е в ред при условие, че се споменават генератор и водна помпа, а те не са част от мотора. Част от мотора е ангренажният ремък, който е консуматив и по спецификации се сменя на определени километри. Какъв е проблема, че се сменя на 50 000 км не рабрах? Сменяш, караш и проблем няма!
fallback
Последни