fallback

11 коли, които ще изкарат повече от 300 000 км

Сред тях има нови модели, както и такива, които се продават от години

Надеждността е едно от най-важните качества на автомобила, затова и човек трябва да бъде особено внимателен при покупка. И друг път сме публикували подобни списъци с модели, които могат да изкарат дълго време, без да се налагат ремонти, но този е актуализиран, като в него влизат и нови модели. В случая, за основа е използвано проучване на организацията Consumer Reports, чиято цел е именно да подпомогне потребителите при техния избор.

Като цяло списъкът е по-дълъг, но ще се ограничим върху автомобили, предлагани на пазара в Европа. Някои от тях са нови модели, докато други се продават от години. Всеки от тях би трябвало да изкара поне 300 000 км, без да получи повреда в основните задвижващи агрегати и системи.

11 коли, които ще изкарат повече от 300 000 км (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #28
    Анонимен ( преди 2 години )
    Последното изречение в увода на статията се казва би трябвало. Пълни глупости без никаква логика. Как може да се сравнява Мазда 3 и Тойота Камри от 2021-22 със съответните поколения от 90-те. Това важи за всички автомобили не само за японските. E-клас от 2015 е супер и като надежност и екстри въпреки това още се обръщам по добре запазена w124 широка лайсна
  • #27
    Некакъв ( преди 2 години )
    Всичко е до грижи. Когато се сменя маслото редовно и колата не се оставя така може да изкара много. Имам работна Опел зафира 2.2тдси. Не съм правил никакви основни ремонти. Карам почти всеки ден. Вече е на 305хил и още си върви отлично.
  • #26
    анонимен ( преди 2 години )
    Има автомобили 2022 година, кога за 5 месеца минаха 200 000 км, че се и доказаха че нямат проблеми. Много на реклама ми прилича тази статия.
  • #25
    До #22 ( преди 2 години )
    Петко, нещо си се пообъркал. За Европа, Тойота и Мазда бензиновите са атмосферни двигатели. На Мазда са същите 2.0 и 2.5 атмосферни и затова изкарват много км без проблеми. Това за маслото не е вярно, освен ако не визираш някой 25г. изтормозена ***.
  • #24
    Лудория ( преди 2 години )
    Преди време едно немско списание остави една бензинова C класа в продължителен тест. Мисля, че беше минала над 250 000 км. с една или две повреди.
  • #23
    Й2дйн ( преди 2 години )
    Добри коментари този път! Хахах статията я прелистих повърхностно..това са предложения за американският пазар май :D
  • #22
    Петко ( преди 2 години )
    Мазда 3 2022г., като за първа кола може, ако баща ти е мафиот, иначе да дадеш на 19 години 60хил за кола малко не се връзва. Прехвалените мазди не изкарват толкова, съпътствани са с много проблеми, ако класацията е за американския пазар, голям 2/2.5 литра мотор, бензинов, може и да изкара с доволно количество масло. Японките, всички са масларници, какво е това хвалене не е ясно.
  • #21
    анонимен ( преди 2 години )
    И друг път съм го казвал, че за средния пробег в България половината от автомобилите са излишни. Имам познати работещи на 2 км от тях, училището на 500 м и поддържат кола?!
  • #20
    анонимен ( преди 2 години )
    Относно ръждата при Маздите - имах 1-во поколение 3-ка 2003-та година верно са много зле от към антикорозионна защита. Сега съм с 2014 Sky-G , този месец навърши 8год , няма и наченки на ръжда никъде. Може да са ги пооправили. Иначе са надеждни и не са скъпи за поддръжка.
  • #19
    От село ( преди 2 години )
    От коментарите лъха дълбока мизерия.
fallback
Последни