fallback

Peugeot показа още от новото 408

Премиерата на третото поколение на седана ще е през юли

Преди дни в различни интернет-издания се появиха снимки на покрит с камуфлаж седан, за който се предполага, че е третото поколение на Peugeot 408. Сега френският производител публикува официални скици на модела, чиято премиера ще се състои през юли.

Подобно на втората генерация, новото Peugeot 408 е разработена за Китай, където ще се произвежда. Новите скици дават представа както за силуета, така и за задните светлини на модела. Що се касае до предната част, тя е в стила на европейския хечбек Peugeot 308, като седанът ще получи подобни решетка и светлини. Освен това, новото Peugeot 408 ще бъде първият модел на марката в Китай с ново лого.

Предполага се, че автомобилът е запазил платформата EMP2 (първото поколение е на старата архитектура PF2). Все още не са известни размерите на модела от трето поколение. Дължината на „второто“ Peugeot 408 е 4750 мм, широчината - 1820 мм, височината - 1488 мм, а междуосието - 2730 мм.

Интериорът също вече беше разкрит на „шпионските снимки“, като той е по-опростен от този на хеча Peugeot 308. Седанът ще получи познатия мултимедиен екран, а не трапецовиден, докато „таблетът“ няма допълнителен сензорен панел в долната част. Дефлекторите на въздушния поток не са скрити в една линия. Новото 408 ще получи и традиционен скоростен лост вместо малък селектор.

Напълно неизвестни остават двигателите. Предишното поколение на седана се предлага с бензинови турбомотори 1.2 и 1.6 с мощност 136 и 170 к.с. съответно. Първият мотор е оборудван с 6-степенна „роботизирана“ кутия, вторият е сдвоен с класически 6-степенен „автомат“.

fallback
  • #7
    Разбирача ( преди 1 година )
    Само да не направи грешката да купи западащото рено, че тогава и Господ не може да им помогне!
  • #6
    Успешни са ( преди 1 година )
    Дали харесваме Пежа-та е въпрос на вкус, но е безспорно, че марката е много успешна в последно време. Смяната на логото с по-едър лъв не случайна, и е напълно адекватна!
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Как па винаги, без значение какво пише, се явява онзи неизвестен некъф юнак и почва: Меркел, немчуги, фауве ......!!?!А бе,човек пии си там хапчетата или ракията, *** що ни ни досаждаш?!?
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Хубаво бяха тръгнали с 407, 508, двигатели, качество. Само дизайн-а им остана, за съжаление ги съсипаха с новото поколоение на 508 откъм двигатели.
  • #3
    budinov ( преди 1 година )
    Ако бяха лидери по дефекти тези две марки които ви бъркат в аспуха до болка,какво да кажем за немския премиум шрот.Ако не беше фрау Меркел сега от ширпотребата фауве щеше да стои само комина във Волсбург.Във тубата има хиляди паркирани паметници на ваг групата които отлежават в щатите за ;забележете измамен софтуер;,но няма нито един фиат,ланча, ситроен ,тойота,хонда и каквото се сетите от към автомарки
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Лидери са по дефекти и повреди заедно с Фиат.
  • #1
    факт ( преди 1 година )
    Пежо са лидери
fallback
Последни