IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ferrari представи още една уникална суперкола

В разработката на двуместното SP48 Unica е участвал „стар клиент“ на марката

Италианският производител Ferrari представи поредната си нова суперкола - SP48 Unica, създадена в единствен екземпляр. Това е двуместна берлинета, базирана на модела F8 Tributo с модифициран външен вид (включително 3D печат), който е разработен от подразделението Ferrari Design Center под ръководството на Флавио Манцони.


Ferrari SP48 Unica


От компанията разкриват само, че колата е поръчана от „стар клиент“ на марката, който е участвал във всички етапи на проектирането и разработката на автомобила. Каросерията на SP48 Unica е боядисана в нюанс на червено, който се отразява от цвета на декора в тъмно-сивия интериор.

Основната „характеристика“ на екстериора е, че той е проектиран с помощта на 3D принтер. С помощта на триизмерен печат дизайнерите са успели да създадат „идеални“ (както отбелязват от Ferrari), решетки с разпръснати шестоъгълни дупки, които покриват въздухозаборниците. В същото време суперколата няма задно стъкло.


Ferrari SP48 Unica


Интериорът на SP48 Unica е декориран в тъмна алкантара с лазерни перфорации и червени шевове и бродерия, както и с вложки от полирани въглеродни влакна. Интериорът повтаря шестоъгълния мотив, който се вижда на полираните прагове на вратите, но от Ferrari така и не показаха снимки на салона.

Не се съобщават и технически подробности за модела. По всяка вероятност SP48 Unica е получил същия V8 мотор с двойно турбо като на F8 Tributo, който произвежда 720 к.с. и 770 Нм. Стандартното F8 Tributo ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,9 секунди, като максималната скорост е 340 км/ч.


Още снимки на уникалната суперкола - вижте в галерията:

Снимки: Ferrari


0 от 500
  • #5
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Явно и ферараджиите са като другите безмозъчни фенове на италиански коли, като фалиращата и за нищо не ставаща Алфа, което е жалко. Вместо да напишете какви са плюсовете на Ферари, измисляте минуси на другите марки, което ще рече че или Ферари няма плюсове в сравнение с Порше, или просто вие сте обикновени лапета или пияници, които единствено знаят че повечето ферарита са червени. Когато един човек не може да извади доводи, това говори за слабоумието му.
  • #4
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Смешки ( преди 1 година )
    Какво Порше, какви 5 лева? Дърводелците на север от Алпите никога няма да направят нещо, което да се доближи до Ферари!
  • #3
    8 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    когато ВаГ направят нещо по-читаво от нафтов трошляк мможе би тогава ще спечелят във Формула 1
  • #2
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Sameman ( преди 1 година )
    За теб задните места ли са критерии за евридейка? А това, че имаш багажник, че колата не ти разбива бъбреците и се държи цивилизовано при ниска скорост например? Че не събуждаш квартала със своето присъствие? Че влизанието и излизането в нея не представлява забава за околните? Мога още дълго да пиша по темата. И не не казвам, че Ферари не са мания, просто са различен тип коли и сравнението е доста неуместно. А 911 е една от най добрите автомобили създавани някога.
  • #1
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Sameman ( преди 1 година )
    Пич, Порше е еталон в автомобилната индустрия. Супер смешно е да се изказваш по този начин. Отделно идеята на Порше (ако говорим за 911) е спортна кола, която е практична и може да се ползва ежедневно. А не някаква турбо резачка, с която даже не ти е приятно да се возиш повече от определено време, след като изцедиш адреналина. Говорим за съвсем различен тип коли.