fallback

8 проблема на един от най-популярните мотори на VW Group

Двигателят 1.4 TSI се поставя на голям брой модели от различни марки

Съкращението TSI се появи през 2006 г., като започна да се използва за двигателите на VW Group. Благодарение на комбинацията от турбокомпресор и механично задвижван компресор, тези мотори предлагат отличен въртящ момент. Тази технология осигурява богата смес в близост до свещта и по-лоша смес в останалата част от горивната камера, което помага за висока ефективност при ниски и средни натоварвания.

По същото време се появява и един от най-разпространените двигатели от семейството EA111 - 1.4 TSI CAXA. Той се произвежда се от 2006 до 2015 г. и е инсталиран на много модели на Volkswagen, Skoda, Audi и Seat. Трябва да се отбележи, че някои от характерните за мотора болежки са отстранени през годините и съответно се появяват предимно при по-старите версии.

Като цяло, моторът предлага конструктивни решения, които би трябвало да му осигурят дълга и безпроблемна работа. Сред тях са чугунен цилиндров блок, ангренажна верига, хидравлични повдигачи на клапаните и др. Този агрегат обаче поднася различни неприятни изненади, за които сега ще стане въпрос.

8 проблема на двигателя 1.4 TSI (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Изненадани? То тея неща си ги знаем от години. И не само ние ги знаем , а всички, но защо всички мълчаха до сега. Къде бяха медиите които така напоително им хвалят моторите и тези с фалшивите тестове които ги изкарваха най добрите. Значи като спре производството хората са се прецакали вече и чак тогава се пише истината. Жалко е!
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Ама недейте така! Ей сега ще дойде ВАГ фенчето и ще ви обясни, че не е вярно защото е минал над 1 млн. км. с такива двигатели и са били здрави и нищо не е станало освен, че мотора е почнал да му връща гориво и да пълни резервоара. Не само неговата, но и няколко служебни е карал ще каже, за да не си помисли някой че лъже. Репертуара му е известен. Всеки път едни и същи простотии пише, но истината е че любимата му марка за нищо не става. Факт! Тази поредна статия го доказва!
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Само 8 проблема?! Не може да е толкова здрав един двигател на ВАГ. Проблемите са с двуцифрена стойност. И защо само този сте взели? Всичките и мотори ТСИ са за кофата. Нищо не става от тях, много проблеми и маслото го горят, както го гори двутактов мотор. Просто ВАГ са история. Еди ДВГ като света не могат да направят. Сега се правят, че ще се електрифицират и бързат китайците да им направят електричките, защото те не могат.
fallback
Последни