fallback

8 проблема на един от най-популярните мотори на VW Group

Двигателят 1.4 TSI се поставя на голям брой модели от различни марки

Съкращението TSI се появи през 2006 г., като започна да се използва за двигателите на VW Group. Благодарение на комбинацията от турбокомпресор и механично задвижван компресор, тези мотори предлагат отличен въртящ момент. Тази технология осигурява богата смес в близост до свещта и по-лоша смес в останалата част от горивната камера, което помага за висока ефективност при ниски и средни натоварвания.

По същото време се появява и един от най-разпространените двигатели от семейството EA111 - 1.4 TSI CAXA. Той се произвежда се от 2006 до 2015 г. и е инсталиран на много модели на Volkswagen, Skoda, Audi и Seat. Трябва да се отбележи, че някои от характерните за мотора болежки са отстранени през годините и съответно се появяват предимно при по-старите версии.

Като цяло, моторът предлага конструктивни решения, които би трябвало да му осигурят дълга и безпроблемна работа. Сред тях са чугунен цилиндров блок, ангренажна верига, хидравлични повдигачи на клапаните и др. Този агрегат обаче поднася различни неприятни изненади, за които сега ще стане въпрос.

8 проблема на двигателя 1.4 TSI (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #23
    Анонимен ( преди 2 години )
    Наистина здрави и доказали се двигатели на ВАГ групата са 1.8Т и 1.9ТДИ.
  • #22
    Чочо ( преди 2 години )
    Лошо гориво, влагане на съмнителни с качеството си части и не на последно място зададени проблеми още при конструирането на ДВГ - то , водят до проблеми без значение на марката и модела . Другото е рекламна стратегия пичове !
  • #21
    Готин ( преди 2 години )
    Всички изброени проблеми са в следствие на увеличено количество сажди. Това означава лошо изгаряне в горивните камери. Това пък означава или лошо управление на горивният процес, или концептуално сбъркан двигател. Без значение кой е производителят.
  • #20
    Ами ( преди 2 години )
    Карам такъв TSI на 160 000 км от нов и без никакви проблеми досега и без разход на масло, като веднъж профилактично смених верига и обтегач.
  • #19
    Кокорчо ( преди 2 години )
    Кола над 10 години под 250хил.км няма.Всичко изпрано,пастирано и *** Балкански като го види и ахва то като нова взимая и после си Скуби космите от ***. А ти с фабричен газ или на метан цифрата е по 2
  • #18
    Боб ( преди 2 години )
    То да беше само това.Те цялата група са изтъкани от проблеми и ремонти със сериозни цифри.И все пак високообразованите им купувачи си ги хвалят.
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    Аглока*
  • #16
    И а ( преди 2 години )
    Разбирачите знаят че откъм двигатели в сащ най добри са Хонда и тойота съответно Аглока и Лексус. Американските атмосферни мотори или с компресор също предлагат отлична здравина. Като европеец смятам че за леки коли бъдещето трябва да е насочено първо към хибриди и после към Ел коли. Всички бай *** по селата ще ти разправят как от немците няма по добри но света не се върти около Германия. Интересен е напредъкът на корейците последно време. Ама южните...
  • #15
    Дядо Либен ( преди 2 години )
    Все дреболии.
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    до #8 Къде ги тези коли на тези километри? Пуснах да търся и не ми излизат такива. Ти да не ползваш някакво друго мобиле, което е направено специално за като теб, които са фенове на кучата марка.
fallback
Последни