fallback

8 проблема на един от най-популярните мотори на VW Group

Двигателят 1.4 TSI се поставя на голям брой модели от различни марки

Съкращението TSI се появи през 2006 г., като започна да се използва за двигателите на VW Group. Благодарение на комбинацията от турбокомпресор и механично задвижван компресор, тези мотори предлагат отличен въртящ момент. Тази технология осигурява богата смес в близост до свещта и по-лоша смес в останалата част от горивната камера, което помага за висока ефективност при ниски и средни натоварвания.

По същото време се появява и един от най-разпространените двигатели от семейството EA111 - 1.4 TSI CAXA. Той се произвежда се от 2006 до 2015 г. и е инсталиран на много модели на Volkswagen, Skoda, Audi и Seat. Трябва да се отбележи, че някои от характерните за мотора болежки са отстранени през годините и съответно се появяват предимно при по-старите версии.

Като цяло, моторът предлага конструктивни решения, които би трябвало да му осигурят дълга и безпроблемна работа. Сред тях са чугунен цилиндров блок, ангренажна верига, хидравлични повдигачи на клапаните и др. Този агрегат обаче поднася различни неприятни изненади, за които сега ще стане въпрос.

8 проблема на двигателя 1.4 TSI (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #33
    Асен ( преди 1 година )
    Карам Туран тси 1.4 бензин 2007г на 270000км,нямам проблем с маслото нито с ангренажа, масло кастрол edge,бензин 102окт.Арал
  • #32
    анонимен ( преди 1 година )
    VW гаранция за проблеми във всеки автомобил
  • #31
    Ами ( преди 2 години )
    TSI = Try Something Insane
  • #30
    Димитър ( преди 2 години )
    1.8 TSI 2016 Пасат 112000км.180к.с. без проблем. Една от най добрите коли произведени от човека.
  • #29
    ПАЦО ТИГЪРА ( преди 2 години )
    Кой кара TSI бе бате?? Хахахахаха не ме рязсмивай. Смешки
  • #28
    Гошо ( преди 2 години )
    След 2015-2016 год. 2,0 TSI как са ?Мисля си за някакъв Пасат или нещо друго в този клас на бензин...
  • #27
    Ггхддц ( преди 2 години )
    Мн са гадни тея фауве, затова никой не ги купува
  • #26
    анонимен ( преди 2 години )
    1,6 е мъртвец и харчи повече за такава ниска мощност отколкото трябва. Иначе е сравнително здрав и за газ е ок, но е голям компромис.
  • #25
    анонимен ( преди 2 години )
    До 20 уточни къде няма? На Горублене може и да няма, но иначе повечето са на по-малко. Преди пЛандемията немците средн она година навъртат 17 500 км. Умножи по 10 и ще видиш колко е. След пЛандемията за миналата година средно карат малко над 14 000 км. Така, че това е положението. Онзи пък с такситата да каже кое такси е ФВ и то точно с този двигател. Няма такова такси. Той ще трябва само за ремонти и части да работи. Таксиджиите може да е всичко но знаят като цяло какви коли да карат.
  • #24
    анонимен ( преди 2 години )
    1.6,mpi също е здрав. Верно не върви ама за такси на газ върши работа.
fallback
Последни