fallback

Toyota GR Yaris тормози Porsche 718 GT4 на "Нюрбургринг"

Японският хечбек определено поддържа по-добро темпо от германската спортна кола (ВИДЕО)

Хечбекът с 3 врати Toyota GR Yaris продължава да впечатлява всички наоколо. В интернет е пълно с видеа, в които малкият японски автомобил побеждава своте конкурент както на пистата, така и в драг-рейсинг. Сега машината с 3-цилиндров мотор се опитва да изпревари Porsche 718 Cayman GT4 на една от най-трудните писти в света - "Нюрбургринг".

Както се вижда във видеото, публикувано на YouTube-канала Great Motors, японският хечбек има по-добро темпо от жълтото 718 Cayman GT4. Явно и човекът зад волана на GR Yaris се чувства по-добре от водача на далеч по-мощната спортна кола.

На обществени състезателните трасета, каквото е "Нюрбургринг", съществува неписано правило или, ако искате, джентълменско споразумение - независимо дали ви харесва или не, когато зад вас се движи по-бърза кола, трябва да я пропуснете, без да създавате предпоставка за инцидент.

По време на обиколката шофьорът на японската кола на няколко пъти дава сигнал на водача на Porsche-то, който обаче отказва да го пропусне. Има дори моменти, в който GR Yaris се налага да спира по-рано заради спортната кола пред него.

Разбира се, това съвсем не означава, че GR Yaris е по-бърза от 718 Cayman GT4. Хечбекът на Toyota разполага с 1,6-литров турбодвигател с 261 к.с., докато под капака на автомобила на Porsche е поставен 4,0-литров "боксер" от модела 911 (поколение 911). Атмосферният мотор развива 420 к.с.

Снимка и видео: Great Motors

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    До 10,да по-добра е да отидеш до двете нули с нея иначе не си за показване пред света с нея.
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    До 8,аз видях Поршето как прави ластици на Трошльотата,а ти къде видя обратното не те знам.
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Абе ти и за жена си казваш че е по-красива от мис свят, за разлика от всички останали хора, но добре че е така, защото никога нямаше и да те удостои с поглед, дори да притежаваше и една стотна от красотата на мис свят.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Яриса е не само по-добрата кола, но и по-красивата. Факт!
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Виж времената на Поршетата на Нюрбургринг и тия на Тойота, пардон Лексус, ще разбереш че разликата от земята до небето. Това че някой не може да кара, или по-точно го е шубе да използва пълните възможности на автомобила си е проблем на Шфьора а не на колата, а тая 3 цилиндрова сапунерка след 2-3 обиколки на ринга, двигателя, трансмисията и спирачната и система ще са за коша.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Да си вземеш скъпо Троше и някой с трицилиндров Ярис да ти прави ластици е просто безценно. Да дадеш една торба с пари за нещо уж спортно и вървежно, а някаква евтина кола с 3 цил.да те прави за смях. Е това наистина срамота. Виждате колко струва немското. 5 пари не струва. Освен да ходите до чалготеката, когато не е в сервиза за друго не става, колкото и да ви убеждават в противното.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Това представляват прехвалените надценени немски коч*ини! И започват дежурните обяснения на пъпчивите им фенове как задкормилното не ставало, как това, как онова. Само оправдания без да се вижда истината, че колите са им дараци.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Не съм карал боксер, но само на мен ли ми се струва че порша използва спирачките повече от необходимото.
  • #4
    д-р.Куртев ( преди 2 години )
    До #4- ОчевАдно е кой е по-добрия водач, но не и коя е по-добрата кола !!
  • #3
    Hahah ( преди 2 години )
    Направо му счупи главата, от 9 минути клип, поршето имаше точно 30 секунди в които не блокираше яриса, единственото което можеше да прави е точно това за да го спре да не го изпревари. Когато кола 1.6 която струва една четвърт от твоята те направи сам да си говориш. Очевадно е кой е по-добрия е по-добре настроен автомобил.
fallback
Последни