fallback

Колите, които поставиха началото на японската индустрия

Всичко започва с копиране на чужди модели, при това - неособено успешно

В момента японската автомобилна индустрия е една от водещите в света. Марки като Toyota, Honda, Nissan, Mazda и Subaru се радват на огромна популярност на повечето пазари, но това невинаги е било. Историята на производителите от Страната на изгряващото слънце започва през 30-те години на миналия век, като в началото се залага на копиране на чужди автомобили – най-вече британски и френски.

Представяме ви 13 модела, с които започна японската автомобилна индустрия. Някои от тях са успешни, но други се оказват пълен провал. Въпреки това, именно те поставят началото на едни от най-големите компании, които в наши дни имат милиони клиенти.          Колите, с които започна японската автомобилна индустрия (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #3
    Дизел, Руди Дизел ( преди 2 години )
    Относно копирането - много логично обяснение дава Акио Морит, създателят на Сони в книгата си "Произведено в Япония". Япония тръгва много по-късно и трябва да наваксва, а начинът е този. И германците копират от Англия огромен процент от технологиите, защото и те да закъснели с почти век. Важен е крайният резултат. "Made i Japan" и "Made in Germany" са недостижими брандове.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Красиви автомобили. Класика в жанра! Колкото до копирането, то всеки копира от всеки от край време. После пък другите започват да копират от японците. Така, че от това не може да се избяга. Важното обаче при японците е това, че са копирали, но не на сляпо. Копирали са и са подобрявали колите, като са отстранявали недостатъците и са ги правили по-здрави, надеждни, икономични и евтини. От там японското качество е синоним на часовникарска точност, прецизност и съвършенство във всяко едно отношение.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    До колкото разбирам, до края на 50-те пада голямо копиране, защото все още не се изнася в чужбина и не си засягат интересите.
fallback
Последни