fallback

Суперколите, които никога няма да видите на улицата

Това са 7 от най-редките и най-желани автомобили на света

Когато човек чуе думата „суперкола“, обикновено се сеща за Porsche 918 Spyder. Или пък за Koenigsegg Regera. Има обаче и още по-ексклузивни автомобили от този сегмент, като те са направени в малки серии или по поръчка на богати клиенти на съответните производители.

Някои от тези автомобили са забранени за движение по обществените пътища, но това не ги прави по-малко желани от колекционерите. И съответно тях ги обединява не само голямата мощност и забележителните скорости, които могат да развият, но и огромната им цена. А също така и факта, че едва ли ще ги видите някога на улицата.

Суперколите, които никога няма да видите (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #9
    Веселин ( преди 2 години )
    Аз съм виждал една от най-редките! Така наречената "нулева" кола (сребристото Lamborghini Veneno) беше в музея на Lambo в Сант'Агата през 2017 г. Не знам дали все още е там, но определено беше уникално преживяване, тъй като освен нея присъстваха още изключително редки машини като Reventon и Sesto Elemento, както и прототипите Cala, Asterion, Espada и Miura, които така и не бяха произведени за широкия свят. Който може да посети музея, нека го направи. Няма да съжалява :)
  • #8
    Димитреску ( преди 2 години )
    Както винаги, текста под "картинките" е потресаващо ***.
  • #7
    Кво речи!? ( преди 2 години )
    Копие на Ферари било дори по - скъпо?!
  • #6
    До 4 ( преди 2 години )
    Като гледате електрофилски телевизии и клипчета, защо не гледате тези, в които S plaid с керамични спирачки, ги пали след 5етото екстремно спиране, а обикновените след 3. Когато някоя Тресла направи рекорд на Нюрбургринг, тогава ще се съглася, че има нещо спортно в него. Според вас, всеки напомпан Голф на по 1000 коня е спортна кола. Осъзнавате ли какви глупости говорите и разликата между пистов, спортен и драгаджийски автомобил и че последното не е спортно, а ролкова кънка.
  • #5
    До 3 и 4 ( преди 2 години )
    Човек, който е карал истинска кола, а не само да мечтае за такава и да гледа клипчета на фирмена телевизия на определен производител, ще знае че ускорението до 100, както и драг е 10тина %, от това което трябва да има една спортна кола. Да сте чували за пътно поведение, странично натоварване в завой, управляемост и маневреност? Това са качества, които Тесла няма, както споменах в предишния си коментар, това е скейтборд с таблет на колела, нищо друго. Когато си купите коли ще разберете, че е така
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Lotec c1000 купен за 3.4 млн в днешно време се продава за малко над милион. Странна работа.
  • #3
    PLAID ( преди 2 години )
    #2 Като поясняваш говори с факти, не с емоционални кризи. В Tesla Plaid Channel стартовете вече са почти 1400. С 98% батерия прави 9.3 на четвърт миля. 12 старта по-късно с 50% батерия прави четвърт миля за.... 9.3 бхахах!
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    И какво от това числата са важни още.по зле за спортен автомобил да има по лоши характеристики от семеен седан
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Да сравниш Тресла с някой от тези автомобили, говори за това, че нямаш никакво познание за колите и че имаш максимум половин грам мозък в главата. Тресла е скейтборд с таблет на колела, за друго освен драг не става и то до 3 пъти, защото на четвъртото спиране си пали накладките, ако въобще са я изкарали от завода с такива.
fallback
Последни