fallback

BMW M3 преподава урок на Tesla Model 3

Електричеството невинаги печели (ВИДЕО)

Все по-често се чува мнение, че електромобилите нямат конкуренция при стартиране и няма как да бъдат победени на драг. Това отчасти е вярно, защото има спортни автомобили с термични двигатели, които все още не са казали последната си дума. Такъв е случаят с BMW M3 Competition, което със своя 3,0-литров би-турбо редови 6-цилиндров двигател с повече от 500 к.с. успя да победи Tesla Model 3 Performance.

Надпреварата беше организирана от екипа на YouTube-канала Carwow, като на старта застана още един спортен автомобил с двигател с вътрешно горене. Това е Audi RS 5 с неговия V6 с 450 к.с., което обаче така и не успя да се пребори с другите две машини и остана на последно място във всички изпитания.

Технически характеристики:

BMW M3 Competition - 6-цилиндров, редови, би-турбо мотор, задвижване на четирите колела, 510 к.с., 650 Нм, 1780 кг.

Tesla Model 3 Performance - два електромотора, задвижване на четирите колела, 460 к.с., 640 Нм, 1860 кг.

Audi RS 5 - 2,9-литров V6, задвижване на четирите колела, 450 к.с., 600 Нм, 1740 кг.

Състезанието показва, че BMW M3 Competition все още не е казало последната си дума. А неговият производител разработва още по-мощна и по-лека версия – CS, която обещава да бъде още по-свирепа. В същото време обаче дори спортните коли с ДВГ изглежда обречени на изчезване в близко бъдеще. Audi RS 3, например, изживява последните си години, преди завинаги да загуби легендарния 5-цилиндров мотор, който се радва на отлична репутация.

fallback
  • #19
    До 15 ( преди 2 години )
    Дълго е за обяснение и трябва да имаш техническа грамотност за да разбереш. Всяка батерия има ток на заряд и ток на разряд, като винаги може да се разрежда по-бързо отколкото да се зарежда. Може да отдава доста по-голям ток за кратко време. Двигател с номинална мощност 100 киловата може за няколко секунди да отдаде 300 киловата. Ако искаш да зареждаш една батерия с 300 киловата мощност, то тя може да отдава поне 500, а за кратко и 800. Рекуперативно то спиране също иска много мощнос ...
  • #18
    Добре е ( преди 2 години )
    Модел 3 като цена е сравним с М340i с 380 коня нормално при сравнение със значително по-скъп модел да загуби с малко и е въпрос на време да получи опростен вариант на Плайд задвижването
  • #17
    Бензинчо, на мама ( преди 2 години )
    Поне грахово зърно да имаше в главата, щеше да разбереш че "Бензинчо на мама" всъщност е обръщение с което майките се обръщат към подрастващите си деца, когато кажат някоя глупост, след което следва забележка или направо бой.Ама ти кога ли си схващал нещо от първия път независимо дали си бензинчо или Шментиритов тинтиритов.
  • #16
    анонимен ( преди 2 години )
    Много от продажбите на Тесла са защото са по-слабо засегнати от кризата за чиповете и хората отиват при тях за да не чакат.
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    Кому са нужни коли по 1000 коня. Дори продажбите на Тесла го показват - 90% от продажбите им са на 3SR и Y SR. Как Performance ще е 460 коня тогава ако LR е 440?Съгласен съм само с частта че са бъдещето. НО не настоящето. Според мен има поне едни 10 години тепърва докато започнат да изместват ДВГ. Мерцедес и БМВ продават по 2млн коли Тесла всяка година ли ще си удвоява продукцията? Имай предвид че от 2 години нямаме нормални пазари и нищо не се знае когато някой ден се нормализират.
  • #14
    BENZIN ( преди 2 години )
    Опаааа, Тетка Вуна изпържи мекиците и почна да ръси тъпоъгълни мисли. Само, че с граховото зърно дето го имаш в празната чаша, няма как да разбереш, че пасаторите са щайги на колела и не стават за повече от драг 400 метра, пухкава лелке.
  • #13
    Бензинчо, на мама ( преди 2 години )
    Мама да не ти е спряла интернета пак? Първо това не е Тесла модел S, второ не е 513 коня, а е 457 коня, трето никой не спори че Тесла модел S бие всички защото е 1000 коня, а задаваме въпроса къде са стоковите автомобили с ДВГ, които излизат от завода с мощност 1000 коня да не говорим за цена от 130 хиляди долара? Такъв автомобил никога не е имало, няма и няма и да има в бъдеще, а мощността на електромобилите само ще се вдига и точно затова са бъдещето, а ДВГ е миналото.
  • #12
    До долния ( преди 2 години )
    Малък производител казваш били Тесла? Mercedes, BMW и audi малки производители ли са? Защото вероятно още тази година Тесла ще ги бие по продажби, а догодина не вероятно, а със сигурност ще ги е задминала и то с много и ще тръгне след тези с три милиона продажби годишно.Но така или иначе гледаш от грешна гледна точка. Въобще не е важно колко произвежда Тесла, а това че накара всички останали да произвеждат електромобили в мащаб.
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Също така освен Тесла друг някой направил ли е доказан напредък? Тойота ако скоро излязат с твърдотелна батерия може да променят нещо реално. Отделно Тесла, макар бързо да растат, са малък производители все още са скъпи за масовия потребител. А една птичка пролет не прави.
  • #10
    BENZIN ( преди 2 години )
    Ама иначе пускате Тресла S plaid с коли по 300-500 коня по-малко и квичите, колко е бърз тоя скейтборд с батерии. Ревете, като девици ца ***. Толкова сте смешни повечето електрофили, че ви е бедна фантазията. Напушите се на животни и не знаете на кой свят сте. За информация на електропитеците, че s performance е 513 коня, което ще рече, че е и по-мощна. Само че работата е там, че не е БМВ, а пасатор шир потреба с висока цена, заради батериите и качество на Лада Нива.
fallback
Последни