fallback

BMW M3 преподава урок на Tesla Model 3

Електричеството невинаги печели (ВИДЕО)

Все по-често се чува мнение, че електромобилите нямат конкуренция при стартиране и няма как да бъдат победени на драг. Това отчасти е вярно, защото има спортни автомобили с термични двигатели, които все още не са казали последната си дума. Такъв е случаят с BMW M3 Competition, което със своя 3,0-литров би-турбо редови 6-цилиндров двигател с повече от 500 к.с. успя да победи Tesla Model 3 Performance.

Надпреварата беше организирана от екипа на YouTube-канала Carwow, като на старта застана още един спортен автомобил с двигател с вътрешно горене. Това е Audi RS 5 с неговия V6 с 450 к.с., което обаче така и не успя да се пребори с другите две машини и остана на последно място във всички изпитания.

Технически характеристики:

BMW M3 Competition - 6-цилиндров, редови, би-турбо мотор, задвижване на четирите колела, 510 к.с., 650 Нм, 1780 кг.

Tesla Model 3 Performance - два електромотора, задвижване на четирите колела, 460 к.с., 640 Нм, 1860 кг.

Audi RS 5 - 2,9-литров V6, задвижване на четирите колела, 450 к.с., 600 Нм, 1740 кг.

Състезанието показва, че BMW M3 Competition все още не е казало последната си дума. А неговият производител разработва още по-мощна и по-лека версия – CS, която обещава да бъде още по-свирепа. В същото време обаче дори спортните коли с ДВГ изглежда обречени на изчезване в близко бъдеще. Audi RS 3, например, изживява последните си години, преди завинаги да загуби легендарния 5-цилиндров мотор, който се радва на отлична репутация.

fallback
  • #29
    Бензинчо, на мама ( преди 2 години )
    Какво има да казваме за клипа повече? Каквото съм имал да казвам съм го казал в коментар 6 с уважение:"Всъщност конете са закръглени и Tesla има 457 коня. А знаем, немците обичат да послъгват, за да влязат в нормите и нарочно казват по-малко коне, но на диностенд излизат повече. Всъщност лошо няма и победата си е честна."Както виждаш не всички сме изтъкани от злоба като тебе и с радост признаваме достойнствата на останалите без да ги подценяваме. Направили са повече коне, евала, честито!
  • #28
    анонимен ( преди 2 години )
    Фалират само скъсаняци, като теб
  • #27
    спете спокойно ( преди 2 години )
    Германските барутници фалират
  • #26
    BENZIN ( преди 2 години )
    Опаааа и Пляд се намеси. Сега фрустрирате от злоба, че не може да кажете нищо смислено срещу клипа. Тетке, аз по темата съм казал в първия си коментар. Относно смешния коментар на Пляд, по твоята логика, ако извадиш електромотора или батерията и на Тресла, също няма да върви. Колата с двг е сложна и е съвкупност от множество системи свързани в едно, като скорости, двг и тн. Точно защото електричките са прости, за това смешници, като Наркомъск могат да изкарват пари на гърба на баламите.
  • #25
    Бензинчо, на мама ( преди 2 години )
    Нещо по темата Ще кажеш ли или ще продължаваш само с лични заяждания? Май електрическите коне са по-достъпни както финансово, така и технически, отколкото бензиновите и разликата ще става все по-голяма и по-голяма. А единственото което ти можеш да кажеш по въпроса е за бухтички, баби и дядовци
  • #24
    анонимен ( преди 2 години )
    Мале мале ! Тия тука сравняват Тесла с БМВ. Смях в залата! Тесла като почнат да правят кол, дето не изглеждат като микровълнови фурни, тогава да дойдат пак. А качеството им е като на кутия от цигари.
  • #23
    PLAID ( преди 2 години )
    #22 Ако се завърнеш в дизел форума, нивото тук ще се вдигне с 87 пункта и вече няма да е на минус. #5 Няма величина коне. Има въртящ момент х обороти. При допотопните машини с бутала от 19 век и двете са малко. Плюс бонус пушек, шум, маслени течове и чупене. Тоест, ако на бавареца му се извади мултипликатора на въртящия момент (т.е. скоростната кутия), и Рено Зое ще си прави п.шкu с него. Даже и някоя нелегална ел. тротинетка
  • #22
    BENZIN ( преди 2 години )
    Тетке Вуно, успокой се, че на тая преклонна възраст ще направиш някой спазъм. Хапни си мекиците с Дядо Милчо и ги карай по-кротко. Имаш мозък, колкото новородено пиле. Хайде стига си се обяснявала, все едно пред дядото за поредния аборт от комшията. Отдавана трябва да ти е минала кретическата и да си успокоила нервите. Пържи си бухтите и не се бъркай с тъпизмите си в автомобилостроенето, защото имаш капацитет, най-много да ибсъждаш магаре с каруца. Даже мисля, че си един и същ профил с Треслара
  • #21
    15 ( преди 2 години )
    Толкова са вървежни Тесла модел 3 SR, че ги спряха от производство и сега единственият най-евтин вариант е SR+. Доколкото знам, най-продавани са long range, защото хората избират най-дългия пробег с едно зареждане пред по-ниската цена или по-голямото ускорение.
  • #20
    Продължение ( преди 2 години )
    Тоест батериите по принцип могат да отдават огромна мощност за кратко време, а двигателите също. Задвижването въобще не е проблем за който и да е автомобил, а това, че трябва да осигуриш спирачки и пътно поведение с увеличаване на мощността и това вдига цената.Ето например при Тесла Плайд, могат да ти увеличат максималната скорост, само ако си купиш специални спирачки за 20 000 долара, както и специални гуми за високи скорости и натоварвания.
fallback
Последни