fallback

Dacia Spring изненада с представянето си извън пътя

Най-евтиният електромобил в Европа бе подложен на сериозно изпитание (ВИДЕО)

При излизането си на пазара електрическата Dacia Spring предизвика сериозен интерес не само защото се предлага на атрактивни цени и има форма на кросоувъра, но и заради малката си мощност - едва 44 к.с., която обаче е съчетана с ниско тегло - 970 кг. Неговата батерия осигурява реален пробег от около 200 км, като това беше доказано и от редица тестове, направени при различни условия.

Автомобилът с предно задвижване използва тесни гуми, които не се нуждаят от висок въртящ момент или повече мощност, за да поддържат нормално движение. Максималният въртящ момент е 125 Нм, които са достатъчни за повече хора. Те използват колата за ежедневно шофиране в града, но какво ще се случи, ако се наложи Spring да излезе извън пътя?

В крайна сметка, това е кросоувър, който би трябвало да има качества за преодоляване на по-тежък терен. Не става дума за тежък офроуд, а за пътища, на които липсва настилка. Точно това провериха и авторите на това видео. Те прекараха Dacia Spring през гората по пътища, които могат да се считат за подходящи за коли 4x4s, но не и за електромобили.

Още снимки от изпитанието, на което беше подложен електромобила - вижте в галерията:

Колата премина през тесни мостове, сняг, кал, чакъл, вода, наклонени пътеки, заграждение за овце и направи всичко с едно зареждане. Само погледнете снимките и ще разберете, че тези маршрути са сериозно предизвикателство дори за автомобили с далеч по-добри всъдеходни възможности.

Цялото нещо е още по-впечатляващо, тъй като става дума за превозно средство, струващо по-малко от 19 000 евро. Благодарение на бонуса, предлаган от властите в някои държави, цената може да падне с 10 000 - 12 000 евро, което е напълно приемливо за модел с климатик, основна информационно-развлекателна система и някои системи за подпомагане на безопасността.

Вижте все пак видеото и сами преценете, дали най-евтиният електромобил на Стария континент се справя с офроуд-предизвикателствата, на които е подложен.

fallback
  • #9
    Благодаря ( преди 2 години )
    Видях я в Румъния.Карах я.Не е лош клипа, но е подвеждащ, защото е рекламен.Факти-за града е идеална, 160-190 кмМеждуградско, ако караш над 90-100 км час, минава не повече от 140-150 кмПросто кола за града.Но и това е много.Особено за ъази цена.Като се има предвид че харчи 1 лв на ден.. И се зарежда в гаража. Това е...
  • #8
    Kick ( преди 2 години )
    Никъв проблем и за жигулата
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Чакам моята да дойде след месец. Предполагам, че ще е пълен ***, ама ме подведоха да поръчам. Иначе е доста по-малка от Сандеро.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Не разбирам защо все още има хора които искат нещо от автомобил, който не е замислен да го щ предлага? Тази е с размерите на рено туйнго/фиат 500, далеч от Сандеро, кросовър, сув или каквато искате да я изкарате. Ще ми бъде любопитно да видя как ще се представи с четирима души вътре?
  • #5
    До 2 ( преди 2 години )
    Никой не те кара да си я купуваш. Карай си ТДИ- то на 18 години - то нали не е надценено?
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Чисто нова Дачия и окачването вече хлопа след няколко километра черен път. Но градска кола е все пак. Не знам какво се опитват да докажат?
  • #3
    Бастри ( преди 2 години )
    #2 , карал ли си електрична за да споделяш.Най вероятно на картинка.Ще ти кажа преки впечатления след дни.
  • #2
    Иван ( преди 2 години )
    Колата премина през тесни мостове, сняг, кал, чакъл, вода, наклонени пътеки, заграждение за овце и направи всичко с едно зареждане... Исках да видя как минава през по-тесен от нея мост и заграждението ... ама не видях? Само "наклонени пътеки" ...
  • #1
    Ради ( преди 2 години )
    Глупости!
fallback
Последни