fallback

Топ-версията на Lotus Emira получи мотор AMG с 365 к.с.

Продажбите на спортното купе стартират в началото на април

От 8 април Lotus започва да приема поръчки за топ-версията на модела си Emira, оборудвана с 4-цилиндров турбомотор Mercedes-AMG. Първо на пазара ще се появи ограничената серия First Edition, чиито цени започват от 71 995 британски лири (95 930 евро), съобщиха от компанията.

Всъщност, Lotus Emira е последният модел на марката с двигател с вътрешно горене. Освен с 2,0-литровия двигател на Mercedes-AMG той ще се предлага и с 3,5-литров V6 на Toyota. След First Edition на пазара ще излезе и стандартна версия със същия мотор, която ще струва 59 995 лири (71 555 евро). Вариантът с мотор на Toyota е оценен на 64 995 лири (77 500 евро).

Известно е, че специално за британското спортно купе германският мотор е получил нова програма за управление, различни всмукателна и изпускателна система, а мощността му е 365 к.с. Тягата се предава на задните колела с помощта на роботизирана скоростна кутия DCT на Mercedes, която обаче е преработена от инженерите на Lotus и AMG. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,5 секунди, а максималната скорост е 290 км/ч.

Ограничената серия Emira First Edition ще получи също така двойни спирачни дискове, система за контрол на налягането в гумите и изцяло светодиодна оптика. Джантите 20-цолови, лети и имат специална окраска. Накрайниците на изпускателната система са от титан.

В стандартното оборудване на тази версия влизат също пакет Lower Black, при който долните части на каросерията са боядисани в черно, подгряване на седалките, 340-ватова аудиосистема KEF и мултимедие комплекс, работещ с Apple CarPlay и Android Auto.

Клиентите ще могат да избират между 6 цвята - син Seneca Blue, червен Magma Red, жълт Hethel Yellow, тъмнозелен Dark Verdant, както и сиви - Shadow Grey и Nimbus Grey. За интериора са достъпни 7 цвята, като салонът е от кожа напа и алкантара.

Като опция се предлагат няколко пакета. Lotus Drivers Pack включва различни варианти на окачването, гуми Goodyear Eagle F1 Supersport или Michelin Pilot Sport Cup 2 и пистов режим на системата за стабилизация. Design Pack добавя тонировка и спортни педали, а Convenience Pack - предни парктроници, датчици за дъжд и задна камера.

Още снимки на последния Lotus с двигател с вътрешно горене - вижте в галерията:

Снимки: Lotus

fallback
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    да да чували сме те затова фалират волво сааб лотус много са добри
  • #2
    Sameman ( преди 2 години )
    Още ли не се научихте, че бързината рядко е най-важната характеристика за това дали един автомобил е добър или не? Ако не сте запознати, Lotus е известен с това, че прави най-добрите шасита в света и автомобили със сравнително малка мощност са едни от най-прекраснте спортни автомобили в историята. Носещи несравнимо удоволствие на собствениците си. Алпин е добре изглеждащ автомобил, но управлението му не е никак силен коз.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    щяха да бъдат с двигател от китайското волво що ли така сложиха от мереседес
fallback
Последни