IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Словенци показаха водородна суперкола

Иновационният Matador MH2 олицетворява спортните автомобили на бъдещето

Словакия е готова да каже думата си в сегмента на суперавтомобилите с водородната концепция. Това тя прави с Matador MH2. Това иновативно превозно средство в момента е изложено на щанда на Словашката изложба в Дубай, където посетителите могат да видят автомобила лично.


Matador MH2


Matador MH2 е ясна демонстрация както на техническите възможности на марката, така и на нейния ангажимент към алтернативни източници на енергия. Автомобилът се задвижва от уникална водородна електроцентрала, разработена от словашкия университет TUKE. Мощността ѝ е 600 конски сили, с които първите 100 километра в час се постигат за 3.9 секунди. Максималната скорост е 250 км/ч.

Характеристиките, разбира се, не са най-забележителни, но като се има предвид, че моделът работи на водород, той има доста предимства пред стандартните електромобили. Например, резервоарът му може да се презарежда толкова бързо, колкото превозно средство с ДВГ, но колата е с нулеви емисии.


Matador MH2


Matador Group започва дейността си през 1905 г. като един от първите доставчици на гуми в света. Производството на гуми продължава до 2007 г., след което подразделението за гуми е влиза в състава на съвместното предприятие с Continental. Освободените пари позволяват на Matador да се превърне в един от най-големите доставчици на автомобилни части в Европа.

Днес Matador Group е изцяло фокусирана върху извеждането на суперавтомобила MH2 до етап на серийно производство. Но не само Словакия има необичайни проекти. Така например китайският Fano Auto подготвя своя отговор на Rimac Nevera. По официална информация силовият му тракт се състои от два електромотора със системна мощност 1 835 конски сили.


Matador MH2


Въртящият момент е нереалистичните 12 000 Нм. Първите сто км/ч Proto 1 набира за 1.8 секунди, ускорявайки до максималните си 420 километра в час. Батерията с капацитет 74 kWh позволява пробег до 600 километра с едно зареждане. Общо се планира производството на 200 екземпляра годишно.

0 от 500