fallback

Lexus и Mini са №1 според клиентите в САЩ

Двете марки са начело в класацията на J.D. Power за 2022 г.

Lexus е марката, която се грижи най-добре за клиентите си, сочи проучване на агенция J.D. Power за 2022 г. Това сочи проучване на американския пазар, където на първо място в премиум-сегмента е класирана именно японска марка. При масовите брандове лидер е Mini.

Луксозното подразделение на Toyota загуби от Porsche в миналогодишното проучване на индекса за обслужване на клиенти (CSI), а сега германската марка се смъква до трета позиция, като е изпреварена и от Cadillac. На свой ред Mini запазва позицията си от миналата година при масовите производители, като има само точка аванс пред Buick.

Любопитното е, че Toyota е едва на девето място при масовите производители, но все пак резултатът на марката е над средния за индустрията. В същото време Honda се смъкна надолу и вече е „под средното“, докато Volkswagen, Hyundai и Chrysler заемат последни три места в класирането.

При луксозните марки на дъното се намира Alfa Romeo, което едва ли е изненада за някой. Само място нагоре е Land Rover, като преди година положението на тези две марки в класирането беше същото. Зле се представят и дилърите на Mercedes-Benz и Genesis, като двата премиум-бранда също с в долната част на таблицата.

Проучването на CSI класира марките според това колко са доволни собствениците на автомобили от услугата, която получават от дилъра и в сервизни центрове за следпродажбени услуги за работа, извършени на коли на възраст до 3 години. Фокусът е насочен към качеството на услугите в самия сервиз, но от тази година е добавено и дистанционното обслужване и работата на приложенията за плащане онлайн чрез смартфон.

Удовлетворението сред шофьорите на електромобили е 784 точки, докато това на собственици на автомобили с двигатели с вътрешно горене е 852.

fallback
  • #2
    IM-дртВайтБoй! ( преди 2 години )
    Проучването на CSI класира марките според това колко са доволни авто-собствениците от услугата, която получават от дилъра и в сервизни центрове за следпродажбени услуги за работа, извършени на коли на възраст до 3 години. Фокусът е насочен към качеството на услугите в самия сервиз... ТОВА СЕ ОТНАСЯ само за осигуряващите коли на клиентите си ДИЛЪРИ в Щатите. Зле се представят и дилърите на Mercedes-Benz и Genesis, като и двата премиум-бранда също са в долната част на таблицата.
  • #1
    croth ( преди 2 години )
    За Щатите може и да е вярно, но ако опрете до Мини-БМВ България - майко мила. Жив щете одера.
fallback
Последни