fallback

Това е най-мощният сериен Duster в историята

Моделът се продава в Бразилия под марката Renault

Един от бестселърите на Dacia - моделът Duster, не се вписва в определението "спорт", но това е така, защото никога не сме виждали негова наточена версия. Едва ли у нас и в Европа ще видим скоро такава, но...

Групата Renault има различна стратегия за продажбите на румънските автомобили, като тя се определя в зависимост от пазара. Именно поради тази причина в Бразилия се появи версия със 170 конски сили, която се радва на доста прилично търсене. Моделът се продава под марката Renault.

Това е същият двигател 1.3 TCe, но форсиран, благодарение на което са добавени 20 к.с. С този мотор Duster ускорява до 100 км/ч за 9.2 секунди. За сравнение, Duster със 150 конски сили, продаван у нас, ускорява до 100 км/ч за 10.4 секунди.

В същото време по-мощната версия на Duster няма да е по-скъпа, освен ако производителят не реши да я оборудва с редица допълнителни функции и системи. Що се отнася до двигател, то той е съвместна разработка на Renault и Mercedes.

Между другото, най-мощният Duster за всички времена, но вече не сериен, а създаден през 2011 г. от състезателя Жан-Филип Диро, Тази уникална "джипка" разполага с мощност от 850 конски сили, като освен това тежи само 950 кг.

fallback
  • #9
    Аз ( преди 2 години )
    Незнам кой какво разбира и как, ама като гледам клипчета Дания Дъстер ги прави на нищо BMW Х5, VOLVO XC90, RANGE ROVER и други наточени джипки на сняг. Не могат да я докоснат...
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Не знам как са "новите", ама преди 2 години гледах Дачия в шоу - рума и лъха на евтиния от вси страни
  • #7
    Жалко, но факт ( преди 2 години )
    До къде я докарахме, 1.3 да е в графата "най - мощен"...
  • #6
    Стефо ( преди 2 години )
    Не знам за Дъстъра, ама служебните логани са на 15 години и 400 000 км, карани от пълни ***, почти без ремонти, и още се движат прилично.Естествено не бих си качил детето или жената в това и на моменти имаш чувството, че се возиш в кофчег, но са здрави и със супер евтина поддръжка.Друг е въпросът, че и почти ново Сандеро с мултимедия създава усещане за возене в жигула. Но това е и идеята на колата - здрава и непретенциозна.
  • #5
    Иван ( преди 2 години )
    Поздрави на всички разбирачи , специалисти и екстрасенси ! С поздрав , от Иван шофьора на нови коли...
  • #4
    бай Пешо монтьора ( преди 2 години )
    това ще ми влезе в сервиза още на 10 000км, после на 15 000км и т.н. в намаляваща прогресия!
  • #3
    Хамерикън ( преди 2 години )
    Това заДръстер има моторче по-малко от моята косачка, която е 2литра! Иначе бил "мега-дзвер" ... за евроджендърите? ахахахаха
  • #2
    Петков ( преди 2 години )
    И на 100000 километра двигателя е за основен ремонт.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Дзвер
fallback
Последни