IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai плаши дилъри с наказания

Subaru се моли на на търговците да не увеличават цените

Недостигът на микрочипове доведе до дефицит на новите автомобили на пазара, а това накара дилърите да увеличат цените им. Някои от производителите обаче не приемат подобна политика и са готови да накажат търговците, съобщава Automotive News.


Hyundai


Дилърите на Hyundai и луксозната марка Genesis в САЩ вече са получи писма, с които са уведомени, че клиентите на двата бранда са изразили недоволство от установените ценови практики и са се оплакали директно на производителя. Причината е, че търговците на нови автомобили посочват една цена при реклама в интернет, но на място цената, която получава клиентът, е много по-висока.

„Подобни действия увреждат способността на марките ни да привличат нови клиенти и да задържат лоялните. Ние не можем да стоим със скръстени ръце и да наблюдаваме безучастно случващото се, тъй като тези дилъри разрушават всички усилия, за да направим нашите марки това, което са в момента“, се казва в официално писмо от Hyundai до неговите представители в САЩ.

Оказва се, че в някои случаи надценките на дилърите достигат 19 000 долара на автомобил. Затова от компанията са категорични, че при установяването на подобна практика ще преразгледат взаимоотношенията си със съответните търговци и ще намалят неговите квоти.


Subaru


В подобно положение изпадна и Subaru, но там предприемат друг подход за решаване на проблема. Японците просто помолиха дилърите да се откажат от надценките, които също са доста големи – при Forester, например, те достигат 6000 долара. Съответно, клиентите недоволстват и се оплакват на производителя.

За целта, от Subaru of America са изпратили дълго писмо до всички дилъри, осъждащо тази практика. В него президентът и главен изпълнителен директор на американското подразделение нарече използването на текущия пазарен дисбаланс между търсене и предлагане за неприемливо. Засега искането на Subaru е само молба, но не се изключва възможността, компанията да предприеме и други мерки.
 

0 от 500
  • #4
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Къде са сега тия умници дето твърдяха че липсата на коли е спекула на производителите които нарочно не правели коли за да им вдигат цените. Май Хюндай и Субару не са разбрали за този "гениален" план и плашат с наказания ако дилърите вдигат цените. Както казах тук е пълно с диванни специалисти по всичкология
  • #3
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Спекулата е факт, в милата родина дори май се поощрява понеже не съм забелязал да има борба с нея.
  • #2
    6 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Тесла е намерила решението на това просто нямат дилъри.За рязлика от двг ел колата няма нужда от никакво обслужване и от там необходимостта от дилърска мрежа и фирмени сервизи към нея
  • #1
    20 rate up comment 1 rate down comment
    Nev ( преди 3 години )
    Субару са страхотни автомобили, но за съжаление дилърите в БГ имат също много завишена ценова политика!