fallback

Tesla Model X Plaid отново би рекорда на 1/4-миля

Най-бързият и най-мощен сериен SUV в света с ново впечатляващо постижение (ВИДЕО)

Tesla Model X Plaid с 1020 к.с. е най-бързият и най-мощен сериен SUV в света, а страхотното при него е също така, че това е и семеен автомобил с 6 места, който може спокойно да бъде използван във всекидневието. Силата му обаче определено е при ускорение – нещо, което екипът на DragTimes тества на писта.

Model X Plaid беше закара на Palm Beach International Raceway с цел да постави нов рекорд за сериен SUV за 1/4-миля. Преди да закара колата на пистата, нейният собственик я изпробва на улицата и успя да запише 9,8 секунди. Затова и очакванията бяха, че електрическият SUV ще свали поне 0,1 секунди върху специално подготвената за състезание с драгстери настилка.

Още в първия старт Брукс Вайсблат от DragTimes успя да запише рекордните 9,75 секунди (предишното постижение на същия модел беше 9,83 секунди) при скорост на финала от 231,16 км/ч. Ускорението от 0 до 60 мили (97 км/ч) отне 2,3 секунди, което също е рекорд, тъй като е с 0,2 секунди по-бързо от официалното време, обявено от Tesla. Още по-впечатляващо е времето за ускорението от 60 до 130 мили (97-210 км/ч) – 5,26 секунди, като то е сравнимо с това на McLaren 720S.

За съжаление, по време на втория и третия опит, системата за измерване на времето на пистата не работи, така че Брукс ще трябва да се върне друг път, за да опита пак. Според него, Model X Plaid може да се справи за 9,5 секунди.

Що се касае до постигнатите в случая резултати, в европейски мерни единици те изглеждат така - Model X Plaid ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,73 секунди, от 100 до 200 км/ч за 4,53 секунди и 0 до 200 км/ч за 7,27 секунди.

Снимка и видео: Drag Times

fallback
  • #35
    Хахахаха ( преди 2 години )
    Шматко, виж времето на Модел 3 на пистата в Англия на Топ Гиър с шофьор Стиг и пак се обяснявай! И кво правим сега, ако купувача е англичанин и кара на пистата на Топ Гиър? Коя е по-бързата - Модел 3 или М3? Виж им времето и тогава коментирай!
  • #34
    TSLA ( преди 2 години )
    "Проекция" в психологията е да викаш на другите това, което мислиш за себе си. Тоест крещиш на всички аз съм п-л, аз съм п-л. Злобен си, устата ти мирише и не знаеш къде се намираш. Аз в дизел форума не ходя да се обяснявам и да смърдя. Нямаш и идея защо мразиш Бащата на Car 2.0 (автомобил от второ поколение) - човекът, който за пръв път в историята създаде ел. кола, която да се купува с милиони и да НЯМА стигане. Запалянковците са така - мрази колкото да мрази. Мисъл нулева.
  • #33
    Хахахаха ( преди 2 години )
    Ами шматко, Модел 3 се представя много добре на писта, това ти написах! Както знаеш, на много писти се справи без проблеми с БМВ М3!
  • #32
    Хахахаха ( преди 2 години )
    До 44. Това му писах и аз. Взима олекотената версия и сравнява с неговите измислени килограми на Модел 3 и му излиза сметката! Хахахаха. Тъпака, знае всичко!
  • #31
    До 32 ( преди 2 години )
    Личи си колко малко ***.лоумен и самозабравил се си бензинка ти пишеш за ГТ 3 който е 3 пъти по-скъп от Модел 3 и 300 пъти по-рядък. Аз пиша за сравнение с базовия 911 с 4х4 който е "само" 2 пъти по-скъп и е 1550кг а не за специална рядка олекотена версия докато 911 Турбо например е 1650кг но така или иначе както писах са несравними и разликата в размера също е голяма като тази в килограмите съвсем не си в ред вече
  • #30
    Хахахаха ( преди 2 години )
    Ей тъпан, написах ти, че хората си купуват кола и не ги интересува твоето време на Ринга! Разбра ли тъпан?
  • #29
    Хахахаха ( преди 2 години )
    Ускорението не било важно, лосовия тест не бил важен..... Ми кво е важно за теб бе майна? Рекордите на Ринга ли? 99, 5 процента, няма да отидат на Ринга и 99,5 процента от тези които отидат, не могат да доближат до рекордното време! Ти знаеш ли как се кара, за рекордно време?
  • #28
    Хахахаха ( преди 2 години )
    И бензинчо, ако обичаш изчезни от коментарите с тъпите си коментари! В момента съм на страницата на Тесла и гледам! Перформънс тежи 1836 килограма! Айде изчезвай, издуханяк!
  • #27
    Хахахаха ( преди 2 години )
    Бензинчо, знам само, че 911 е толкова стабилен, че взима лосовия тест по-лошо от Модел 3! А като гледаш килограмите, не гледай на леките модели на 911! ОК?
  • #26
    До 28 ( преди 2 години )
    Той лъже ама и ти послъгваш базовия 911 с 4х4 Карера 4 тежи 1550кг а Модел 3 Пърформанс е 1850кг тоест разликата е 300кг но така или иначе са несравними при положение че Модел 3 е значително по-голям и евтин
fallback
Последни