fallback

Кои са най-продаваните големи SUV в България?

В този сегмент премиум марките имат сериозно предимство над масовите

След като ви представихме кои са били най-продаваните автомобили в България в популярните класове (вижте данните под статията), идва време да завършим прегледа с най-престижния сегмент: този на големите кросоувъри. Само че и тук се сблъскваме с познатия проблем - трудно е да се определи кой автомобил в точно кой сегмент трябва да попадне. Европейската категоризация брои всички SUV модели в един общ сегмент - J, където попада всичко от Toyota Aygo X до Mercedes GLS. Американската прави разграничение между малки, компактни, средноразмерни и големи. Само че "големите" в американския смисъл почти не се предлагат в Европа. Затова в крайна сметка решихме да обединим средноразмерни и големи в една категория. Добавили сме и някои модели, които са смятани от някои за компактни, просто защото съответстват на горния сегмент като дължина или като брой места, или защото същата марка вече има друг модел в долния клас. Всички данни са от регистрациите в МВР, категории M1 и N1.       Най-продаваните големи SUV в България през 2021 (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #19
    IM-дртиВайтБoй! ( преди 2 години )
    М/у другото, бях посочил самия линк, но от наблюдаващите ме отгоре строги модератори и адмiнi веднага ме "резнаха" и изтриха уместния ми коментар - щото в тая БГ-классация бе игнорирана тази великолепна марка, по съвсем обясними причини, ами нема представителство и нема предлагане на тез машини тук на домашна сцена. ДА! В ГЕРМАНия в момента са посочили стартова цена от 49800 ЕВРО още през тази пролет, да видим дали ще я "постигнат" от производителя /т.к. много ясно е, че това е чист ДЪМПИНГ!/
  • #18
    ( преди 2 години )
  • #17
    armaturista ( преди 2 години )
    рЕзко се сещам, как НЕ "отделяте" седаните от хеча и въобще вариациите на Тойота Корола, примерно. Или на Хонда Сивик - но, за сметка на това се напъвате с БМВ 5/6, алди... и още по-трагикомично (особено, което е и показателно за нивото ви) - с вариациите на Голф (да ви подсетя за Бора/Джета, за Широко и Ню Бийтъл...)Джурналесте-автоентусеасте, напрао и отсекъде - даже на ниво "редактори". СмЕх
  • #16
    Sveto ( преди 2 години )
    Така е у нас едни карат твърде скъпи коли а повечето 30 годишни таралясници и при това всяко семейство има по няколко
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    Mnogo iasno 4e novoto GLE shte e nomer 1.Varhovna mashina i az sam gord sobstvenik na 53AMG versiata ve4e ot godina i polovina
  • #14
    Лицемера ( преди 2 години )
    Евала, Европа, за загрижеността! Ще спрем дизела, но нямаме против в градовете да има сув машини по 500+ коня, който горят колкото 3-4 средностатистически семейни коли.Свежо..
  • #13
    до 13 ( преди 2 години )
    Всеки път го повтаряш това. Какъв е проблемът? Служебните коли пак са продадени коли. А в страни като Германия или Франция делът им е много по-голям, отколкото в България
  • #12
    Докторът ( преди 2 години )
    Какъв е кефът да караш микробус? Коли за пенсионери.
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Lexus rulz
  • #10
    Веско ( преди 2 години )
    Производството на тези недоразумения е престъпление срещу планетата!
fallback
Последни