fallback

Genesis предизвиква германците и с електричeски кросоувър

Новият GV60 ще се предлага в Европа с три варианта на задвижване

Корейският премиум-производител Genesis, който е част групата Hyundai, започна неуспешно настъплението си на европейските пазари, като продажбите на нейните модели бяха доста по-ниски от очакваното. Нещата обаче могат да се променят с новия електрически кросоувър GV60, чиито продажби на Стария континент ще стартират по-късно тази година.

Genesis GV60 е изграден на същата платформа e-GMP (Electric-Global Modular Platform) като Hyundai Ioniq 5 и Kia EV6, но може да се похвали с различен подход към дизайна и разполага с подобрен салон, за да разглези своите пътници. Електромобилът залага на същите задвижващи системи, като при споменатите два модела, а ако се съди по отзивите за тях до момента, това със сигурност ще е само от полза на GV60.

В компанията са съобразили кросоувъра изцяло с европейските вкусове и нужди, като той е насочен към клиенти, които досега са залагали на автомобил от марките Audi, BMW, Mercedes-Benz, Jaguar и Volvo.

Интериорът също е внимателно разработен, като е обърнато внимание и на най-малките детайли. В салона няма аналогови циферблати на арматурното табло, като се залага на голям, извит дисплей на централната консола.

За да подчертае високотехнологичния дизайн, производителят предлага камери вместо огледала за обратно виждане, подобни на тези в Honda e и Audi e-tron. Освен това автомобилът може да се похвали с аудио-система Bang&Olufsen и панорамен стъклен покрив.

GV60 ще се предлага с избор от три задвижващи агрегата, наречени Premium, Sport и Sport Plus, като и при трите батерията има капацитет от 73 кВт/ч. За базовата версия е достъпен един двигател с мощност 225 к.с., като при него пробегът е 517 к.с. Версията Sport се предлага е с два електромотора – 304 к.с. и задвижване на всички колела.

На върха на гамата се разполага Sport Plus, при който също има два двигателя – по един на всяка, като мощността вече е 430 к.с. Тази версия има и режим при потегляне, в който за 10 секунди водачът има на разположение още 27 к.с. Освен това, този вариант е и с допълнителен режим „дрифт“, което го прави още по-впечатляващ за каране.

Още снимки на Genesis GV60 - вижте в галерията:

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Отдалеч предницата прилича на тази на BRZ/GR-86
  • #6
    IM-дртиВайтБoй! ( преди 2 години )
    Ще имаш точен+конкретно обоснован отговор: 1/ G-S е здрава, надеждна, нечуплива и яка машина със люкс.салон и перфектна возия+дизайн. Това се доказва от 3-кратната в 3 последователни години получена награда и признание на US-маркет;2/ Отгоре на това, ценово те се ситуират ~ 25-30% по-евтини от съответните модели на Герман.премиуми в САЩ; 3/ ТАЗИ нова бранд-марка дава най-доброто съотн-ие м/у ЦЕНА-КАЧЕСТВО-и- НАДЕЖДНОСТ като вс. 1 модел бие своите Con-Curr-енти в конкретната си НИША и позиция.
  • #5
    Who Cares ( преди 2 години )
    Отделно от това ценово те почват от ~53К и стигат до ~85 хил. евроси! GV-60 е СУПЕР!***И какво му е супер? - корейска кола със съмнителна надеждност, с нищо невпечатляващ пробег и на всичко отгоре субкомпактна при цени на които можеш да купиш БМВ, Мерцедес или Лексус?! Докато има шарани ще се продава.
  • #4
    IM-дртиВайтБoй! ( преди 2 години )
    Дo #1: Младежо леко недообразован, все пак известно е, че GENESiS като п/пно нова ЛЮКС-марка е произвела+продала през миналата год. 153К броя в световен мащаб,т.е. 46 на сто повече от 2019та. В бъдещите планове на този бранд е залегнала идеята тази календарна год. цифрата 200 хил.да бъде надхвърлена; доколко и дали ще се получи, ще покаже бъдещето, но и туй си е ГРАНДЕ-постижение за чисто нов авто-производител. Отделно от това ценово те почват от ~53К и стигат до ~85 хил. евроси! GV-60 е СУПЕР!
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Все тая дали ще е Тесла, немски, японски, корейски, френски или китайски. Важното е да са електрички и да се спре производството на отровните кошници с аспух.
  • #2
    Гост ( преди 2 години )
    Нещо не ме кефят предниците на електромобилите. Като няма решетка ми изглеждат някак странно.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Сега онзи с кривите букви и странните имена ще се наака от кеф, че са споменали за дженезис.Толкова му се иска на горкия този модел да се продава повече и от Tesla.
fallback
Последни