fallback

Топ 10 на най-лакомите спортни коли на пазара

Големите двигатели с огромна мощност няма как да харчат малко

Спортните автомобили са създадени да карат бързо, а не да пестят гориво. Факт е, че производителите се опитват да правят по-икономични агрегати, чиято цел е на само да намалят разхода на бензин, но и да покриват екологичните стандарти, но въпреки това тези чудовища са сред най-честите посетители на бензиностанциите.

Експертите от 100km съставиха списък на „най-лакомите“ спортни автомобили на пазара. В него преобладават суперколите, чието невероятно бързо ускорение от 0 до 100 км/ч задължително е комбинирано и с голям апетит за бензин.

Топ 10 на най-лакомите спортни коли на пазара (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Затова електрическите спортни коли ги слагат в малкия си джоб.
  • #11
    Хахахах ( преди 2 години )
    Този разход е когато ги дърпат
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    До смoтaняците с електрическите баpаки. Когато на нещо му се покачи търсенето му се покачва и цената. Та сега може и да изглежда далавера с тия електрички, но заради тях тока в един момент ще поскъпне яко. В Германия вече са открили на служебни коли че разликата в пари между дизел и електричка е много малка, но електричката струва много повече като нова. Като започнат хората да имат проблем със сметките за домашния ток, да не търсят V-8-маци.....
  • #9
    Онзи ( преди 2 години )
    Явно за това не ги карат много
  • #8
    Шофьор ( преди 2 години )
    Лъжат ,разхода е х2, но който може да си ги позволи това е най-малкият му проблем. Поддръжкате значително по-скъпа, да не говорим за цената на закупуването.
  • #7
    До 7 ( преди 2 години )
    Интересното ще е като приложат Плайд задвижването на 3 и У на половината цена на големите сигурно ще е с 2 мотора или ще сменят само основния заден но пак ще са с ускорение като най-бързите Ферарита, Ламбота и СУВ дори при висока скорост
  • #6
    PLAID ( преди 2 години )
    Теста е правен декември с трима души в колата. Малките коли като Зое, Фиат 500е и Пежо е208 харчат най-много от всички на магистрала, защото малките мотори (особено 90 коня Зое) тр насмогват на по-високата скорост. Над 90 играе аеродинамиката и цялостната ефективност на колата. Отделно на магистрала с постоянна скорост Теслата върви само на предния мотор, а с настъпването на пeдалa, моментално сработват и задните два. Токът се движи със скоростта на светлината, така че реакцията е мигновена
  • #5
    PLAID ( преди 2 години )
    #2 Звучиш уверено като че си я тествал... Model S Plaid има 99.3кВтч батерия, от които ползваеми са ~95. На автопилот на 120км/ч минава малко над 450 км (никой с акъла си не кара до 0%). Тези горните не минават толкова с един резервоар. Това прави точно 21 кВтч/100км магистрален разход. Което значи 5лв и 6 ст. с ДДС на дневна тарифа или 2 лв 94 ст. с ДДС на 100 км (нощна тарифа) по цени от днес. Кола 5 метра с 2 багажника, 4х4 и 1100 коня на колелата, която от 100 нагоре къса шортите на всички
  • #4
    croth ( преди 2 години )
    В семейството имаме 2 автомобила на електричество. Фиат 500е. и Пежо е2008. При градско разходът е между 8 и 16 kW на 100 км. На извънградско при 150 стига и до 35. Но най-реалният разход е посочен в сайта ev-database.org Там е посочен и еквивалентът в бензин. Тук коментират хора, които никога не са се качвали на електрически автомобил.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Не вярвам че на някой собственик на тези коли му дреме за разхода им. Ако все пак е от Бг, може да му сложи една газчица и е готов за пред Бияд
fallback
Последни