fallback

Японските коли с най-качествени салони

Разглеждаме интериорите на най-новите модели

Японските автомобили отдавна са известни със своята издръжливост, надеждност и качество на изработка. Но винаги интериорът им е бил обект на критика. Нещата при новите японски модели обаче се променят и салоните на тези коли стават все по-добри и по-добри. Представяме селекция от най-качествените, красивите и луксозни интериори на новите японски модели от 2022 година. Любопитното е, че повечето от тези модели се продават на американския пазар.

Японските коли с най-качествени интериори (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #20
    Hyundai ( преди 2 години )
    Не знам за японските и немските чайници, но на тия корейски таратайки според повечето драскачи тук :) им въртим по милион километри на газ преди да влезат в сервиз за първи път. Бивш таксиджия!
  • #19
    анонимен ( преди 2 години )
    На последните Дженезиси салоните са в пъти по-добри от която и да е японска кола - и като дизайн, и като изработка. Защо? Защото се учат от европейците, а не от островните си съседи.
  • #18
    Радев ( преди 2 години )
    Дълга е темата, но новите салони с таблетите лично аз не ги одобрявам. Предпочитам класиката - интегрирани в таблото дисплеи, с класически копчета наоколо, облицовка от естествена кожа, с естествен фурнир от орех или череша, по-малко хром и съвсем малко пиано лак. Еталонът за мен от последните години е интериора на Genesis G90.
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    Интериора на LC500 е в пъти по- добър от този на S класата с тези телевизори навсякъде. Bentley Continental и LC500 са най- добрите
  • #16
    Дифорс ( преди 2 години )
    Не че нещо, ама последната S класа е като чалга дискотека вътре. Да не говорим, че ако се качи шофьор, който до сега е карал 10 годишна кола, няма да може да ползва и 1/20 от екстрите на колата. Повечето от вас няма да могат да си пуснат "Вероника" и да си регулират температурата в купето.
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    Между другото интериора на Авалона е почти същия, като на Камри и Рав 4. Така, че донякъде и за Европа се отнася. Лексусите се продават също тук, което значи, че този път не е само за америка. Хората разбиращи от добри, здрави и надеждни коли знаят на какво да се спрат.
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Пак американска класация, за модели за америка... Не че нещо да се заяждам ама разгледайте салона на S класата или на EQS и ги сравнете със салоните на посочените тука коли, разликата е от земята до небето и тука не вкарвам коли като Бентли, Ролс Ройс и Рейндж Роувър и т.н... Иначе салоните са ОК, хубави са, но все още не могат да се мерят с големите играчи в Европа.
  • #13
    Судоку ( преди 2 години )
    Ъъъ, нещо има грешка в увода. Качеството на джапанките е мит роден в средата на 90-те. Преди и след това качеството е малко под средните европесйки марки
  • #12
    До 11 ( преди 2 години )
    Да прав си но това в класацията са американски модели за американския пазар и там нещата са по качествени по простата причина че се съдят.
  • #11
    Хейтър ( преди 2 години )
    До тук само мнения на драскачите който си мислят че голф 4 е най великия автомобил сравнявате прости евтини японски модели с безграничното немско качество хахахахах
fallback
Последни