IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi сменя позицията си във VW Group

Марката се отказва от малките коли, за да наблегне големите и луксозни модели

Двата най-малки модела на Audi – хечбекът A1 и Q2, не попадат в плановете за развитие на марката и производството им ще бъде спряно. Това разкри главният изпълнителен директор на компанията Маркус Дюйсман в интервю за Handelsblatt, според когото това е част от стратегията за препозициониране на марката.


Audi Q2


Шефът на Audi допълни, че плановете на германския производител са насочване към върху по-големи и луксозни модели. Целта е да се реализират по-големи печалби, но производството на малките коли няма да стане внезапно, а постепенно. Дюйсман разкри още, че компактните SUV, които продължават да играят основна роля в плановете на повечето производители, вече не попадат в стратегията на Audi. Първата нейна „жертва“ е именно Q2, който се появи през 2016 г., но няма да получи наследник, тъй като ролята на марката в групата Volkswagen вече ще бъде напълно различна.

„Даваме приоритет на други сегменти, тъй като Audi ще бъде препозиционирана като първокласна марка. А това означава, че ще ограничим гамата отдолу и ще я разширим нагоре“, обясни шефът на компанията.


Audi A1


Според Дюйсман следващият флагман на марката ще се появи през 2025 г., като той ще получи редица важни иновации и технологии, в това число и нова платформа, споделена с Bentley и Porsche. Освен това, компанията от Инголщад планира и създаването на нов център за разработки в Китай, в който Audi ще участва съвместно с Volkswagen.

„Това ще не позволи да работим с бързи темпове и да предложим супер-свързани и умни автомобили, тъй като все още не отговаряме на изискванията на китайските клиенти в степента, в която бихме искали“, каза още Дюйсман.

Снимки: Audi

0 от 500
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    bbb ( преди 2 години )
    И как разбрахте че са чупливи бе овчари.... от магазина ли ги купувахте или от някой миризлив кюрд в Германия
  • #7
    5 rate up comment 7 rate down comment
    алуди ( преди 2 години )
    най добре ще направят да се откажат да правят каквито и да е автомобили. най чупливите премиум коли след ленд роувър разбира се
  • #6
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Реалист ( преди 2 години )
    Много харесвам старите модели на Ауди, но новите са лъскава и чуплива версия на VW.Прав е коментиращия отдолу - аз лично в София други Q2 освен на 161 не съм срещал.Даже и в момента тези Q2, които се продават в втората употреба на das welt в порше запад пак са бивши ва 161.Ама верно трябва да си *** да дадеш толкова пари за компактен автомобил с 3 цилиндров двигател при условие, че за същите пари купуваш Seat с 300 коня.
  • #5
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Ценител ( преди 2 години )
    Няма ли да има вече алди а1, за което са изхарчени много пари за проектиране и се продава на загуба, много е чупливо, неудобно и неуправляемо, но пък е въпрос на имидж да си вземеш РС6, а на жената и любовницата - по едно а1 от любов към бранда???
  • #4
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Драго ( преди 2 години )
    Дал съм и повече не ме мисли мен. А и ниви и лозя има.Ама ти ако знаеше от къде се държи мотиката нямаше да седиш тук и да плюеш по коли които не можеш да си позволиш.
  • #3
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Q161 ( преди 2 години )
    Дай ги ти бре Драго.Кво са 60000+ лв за теб. Продаваш лозето и нивата, и имаш премиум лиген. То от селскоСтопански труженици катo теб се хранят дилърите.
  • #2
    22 rate up comment 11 rate down comment
    Q161 ( преди 2 години )
    То Q2 майче само Сот161 ги купуваше :) .Трябва да си слабоооумен да дадеш стартова цена от над 60000лв за този лиген.
  • #1
    15 rate up comment 17 rate down comment
    Рено фен ( преди 2 години )
    Почивайте в мир Ваг груп