fallback

Най-известните коли, кръстени на велики рали-пилоти

Рекордьор е Citroen с няколко модела, носещи името на шампиона с най-много титли

Участието в световния рали-шампионат (WRC) е сериозна реклама за автомобилните производители, въпреки че в последно време в него броят на заводските отбори е малък. Въпреки това, през годините се създаде традиция, според която някои модели получават имена на най-големите звезди във WRC. Този за тях ще стане дума, като броят им в случая е 16, тоест те са значително по-малко от автомобилите, които са взаимствали името си от Формула 1 (те са повече от 50).

Всички тези модели са кръстени на голяма звезда във WRC, като това се дължи на факта, че съответният пилот е постигнал големи успехи с кола на марката. При някои от фирмите моделите са повече от един или два, както ще се убедите в галерията:

16 автомобила, кръстени на рали-пилоти (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Шумахер не е рали пилот
  • #6
    Homer Simpson ( преди 2 години )
    Забравихте за Фиат Стило М. Шумахер
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Нормално във Франция от средата на века има жестоки данъци върху мощни и обемни двигатели а за тях основният пазар е Франция те не продават в Сащ за да разработват специални версии с в8 и тн за там а както споменах във Франция е жестоко да иараш мощна кола затова и там Клио Уилямс и тн се смятат за връх иначе имат Клио в6 например но трябва да си богат за да караш такава кола във Франс.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    3 - като един фен на френските марки - винаги ми е лисвало да направят една наточена версия. Имат толкова усепхи, Пежо-Спорт / Ситроен само да се хванат. Уви не, не посмяха освен малко с 208/308 но и там имаше какво да се желае още. За горниа клас, там 508 можеш поне ГТ версията да я понаточат малко.- двигател и оптика. Новото ПСЕ .. ами смях малко с това 1.6. (не броя батериите) - нито е икономично нито върви толкова като няма ток. А и ценово малко се уляха с него
  • #3
    Бат Рамбо ( преди 2 години )
    Безспорно много победи и титли, но нещо им куца в маркетинга на французите. Това което печели по пистите не се продава. Спортните серии са много ограничени. Субару например от 20 години не са в спорта но продават, като топъл хляб WRC модели.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Еми нормално за Ситроен / Льоб. Заедно постигнаха много в рали шампионата - 9 последователни титли. Самият Льоб е излишно да се изброяват успехите му, страхотно таланлив пилот, вчера за 4-ти път стана шампион на шампионите.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Ми добре - е-е
fallback
Последни