IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ретро-вариантът на RAV4 се оказа твърде популярен

Mitsuoka Motor е принудена да търси външна помощ за производството на Buddy

Компанията Mitsuoka Motor се съгласи да разшири производството на кросоувърите Buddy с японските производители Tonox и Mitsubishi Fuso Bus Manufacturing. Чрез това споразумение Mitsuoka се надява да съкрати времето, необходимо за доставка на автомобили на клиенти на фона на бурното търсене, което е пет пъти по-високо от първоначално планираните производствени обеми (не повече от 150 единици годишно).


Mitsuoka Buddy


И двамата партньори на Mitsuoka са в бизнеса от 50-те години на миналия век и разполагат с технологията и опита, за да се справят с тези предизвикателства. Основната специализация на Tonox е производството на специално оборудване на базата на серийни автомобили и търговски превозни средства, както и възстановяване на класически модели на всеки производител. Mitsubishi Fuso Bus Manufacturing от своя страна произвежда автобуси с марка Fuso.

Ще припомним, че Mitsuoka Buddy представлява пето поколение Toyota RAV4 със стар американски дизайн. С предна част с хромирана решетка и разделени квадратни фарове, преработеният кросоувър напомня на Chevrolet K5 Blazer. Оригинална броня с хромирана облицовка и вертикални светлини са монтирани отзад, а хромираните тасове на стоманените джанти допълват образа на ретро SUV. В същото време в салона е почти стандартна Toyota RAV4.


Mitsuoka Buddy


Цените за Mitsuoka Buddy варират от 4 697 000 до 5 899 300 йени (45 000 - 56 500 щатски долара) в зависимост от нивото на оборудване и модификацията. Изборът е от версии с предно и задвижване на всички колела с бензинов двигател, както и хибридни силове агрегати. Кросоувърът се предлага в шест двуцветни окраски и 11 плътни цвята, със 17, 18 или 19-цолови джанти.

Приемът на поръчки за такива коли започна през ноември 2020 г. Първоначално Mitsuoka Motor планираше да направи 50 автомобила през 2021 г. и още 150 през 2022 г. Въпреки това японците толкова харесаха идеята на дизайнерите на Mitsuoka, че само за няколко седмици всички автомобили бяха резервирани, опашката за получаване на преработени RAV4 се ​​удължи до 2023 г., а производственият план беше удвоен. Оказва се, че и това обаче не е достатъчно, така че част от поръчките бяха дадени на трети изпълнители.


Mitsuoka Buddy

0 от 500