fallback

Най-честите грешки при избор на електромобил

Цветът не трябва да бъде по-важен, отколкото някои функции

Когато търсите нова кола, вие се почти наясно от какъв тип превозно средство имате нужда. След това стеснявате търсенето си въз основа на марката, която харесвате, и накрая конфигурирате автомобила така, че да отговаря на вашите нужди. При електрическите автомобили процесът е малко по-различен, но частта с конфигурацията е мястото, където повечето хора често грешат.

Експертите от Autoevolution предлагат помощ за избягването на подобни грешки, като съставиха списък от нещата, за които трябва да се внимава след избор на производителя и неговия модел. В повечето случаи клиентът получава универсална конфигурация с не много екстри, с които да се занимава, но когато са изправени пред по-задълбочен избор, повечето хора са объркани и могат да сбъркат, което на по-късен етап им излиза скъпо.

Най-честите грешки при избор на електромобил (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #13
    Фф ( преди 2 години )
    Термопомпата в Тесла е стандарт, не е опция....от 3 г. вече..
  • #12
    Фф ( преди 2 години )
    Тези които за виждали Тесла само на картинка , да не коментират, а да си карат тропиците дизели на Ауди.Карат със 100, защото там с толкова е позволено експерте!Още не е измислена по ефициентна Ел кола от Тесла ...... човек като си дава 56.000 Евро, чете, мисли.....много по добре от дизел да си тровя децата...При 130-140 спокойно правя 400 км с Long range.....зимата!
  • #11
    До No.10 ( преди 2 години )
    !!!Пробег на теслата с най-яката батерия - 250-300 км при скорост не по-голяма от 140 км/ч. При 200 км/ч пробегът пада под 150 км...
  • #10
    К. ( преди 2 години )
    Изборът на електромобив в България за момента е огромна грешка! Бай-бай свобода... Ставаш роб на проблемите в технологията...
  • #9
    Дресла ( преди 2 години )
    Най - голямата грешка е купуването на тоя електрически глокник. Като гледам хората ще се избият да за тия зелени джендърски тостерчета.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    6-ти, незнам Теслата какъв магистраелн пробег има и кого може да бие, но досега не съм видял някоя да се движи с над 120 (дори това е много) Тези от Цюрих, след Карлсруе карат с 90 зад камионите, че да изкарат до Франкфурт (общо 400км). Има разни отворковци, които след като се наиграят 1-2мин да правят ластици до 160 увяхват и губят от поглед задния ми номер по бързо, отколкото ти ще прочетеш това.
  • #7
    Fury ( преди 2 години )
    До 2: И аз чакам да паднат цените на 10 годишните електрички, ама не! Нисана Лиеф продължава да държи цена около 20 бона!
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    TSLA да питам за един приател имаш ли часовник и ако да дали е от зрънчо с батерийка или е tourbillon и ако може да ни разясниш разликата
  • #5
    TSLA ( преди 2 години )
    Анонимен, тва е статия за коли, не за ретро чайници, дето немат живи конструктори
  • #4
    TSLA ( преди 2 години )
    Без CCS/CHAdeMO порт става само за градско. Отопляеми седалки и волан на първо място (ако няма гараж, и отопляем джам). Ако ще се кара извънградско: поне 60 кВтч батерия и термопомпа. И да се гледат тестове магистрален разход и скорост на зареждане(!). Първите ID-та лично съм виждал как пълнят с макс. 50квт при обявено от Фауве 100... Имаше някви ъпдейти уж след тва. Ioniq 5 *** като ламя, СУВ премиумите и те. Старите Кона/Ниро 64 минават до 400 магистрално. Бие ги само американеца. As always:D
fallback
Последни