fallback

BMW готви ново X5 M

Прототип на спортния SUV беше засечен в Германия

Изданието Autoevolution разпространи снимки на X5-ица, частично покрита с камуфлаж. Най-вероятно това е модернизираната версия на най-наточеното BMW Х5. Очаква се премиерата да бъде вероятно преди края на годината, а супер SUV-то отново ще се противопостави на директно на Mercedes-AMG GLE 63.

Прототипът на новото X5 M е засечен от фотошпиони в Германия. Завършен в тъмен нюанс на сивото и с винилови стикери, скриващи промените в двата края, всъдеходът изглежда почти идентичен с предшественика си и това определено е нещо добро, тъй като X5 е може би един от най-красивите в своя клас.

Най-вероятно баварците няма да рискуват с увеличаване на размера на решетката, въпреки че се предполага, че "бъбреците" ще бъдат сериозно модифицирани. LED фаровете също са нови и изглеждат малко по-тънки, а предната броня търпи сериозни промени. Тук можем да видим, че дизайнерите на марката са махнали вертикалните странични въздухозаборници, като ги заменят с хоризонтални, които изглеждат по-малки. Долната решетка е с приблизително същия размер и все още включва сензора в средата - част от полуавтономната система за шофиране.

Докато дизайнът на задната врата вероятно ще остане същият, то задните светлини, частично обвити в камуфлаж, също трябва да са нови. Още от промените на 2023 X5 M включват вертикални рефлектори и агресивен дифузьор, чиято форма все още е защитена от любопитни очи от виниловите стикери. Четворните изпускателни тръби остават непроменени или поне така изглежда, а преобразяването може да бъде допълнено от нови джанти и други по-дребни козметични екстериорни промени.

Що се отнася до салона, извит дисплей, може би идентичен с този в iX, ще бъде най-големият ъпгрейд вътре, а мощността все още ще идва от 4.4-литровия V8 битурбо мотор. Двигателят, съчетан с осемстепенна автоматична трансмисия и xDrive задвижване на всички колела, е с мощност 625 к.с. и с максимален въртящ момент 750 Нм. Ускорението от място до 100 км/ч ще става за 3.8 секунди, а максималната скорост  ще е 290 км/ч с M Driver's Pack. 

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    то и с жената на комшиите така мойта малка и повратлива комшията като я кара вика абе и моята е хубава ама твоята по хард го дава ами сменят се бе по на седмица да не ви омръзват
  • #5
    propov ( преди 2 години )
    Ами и самите производители са изненадани как хората търсят все по големи дебели и тежки коли. Уж еко-меко ама реално почти всеки иска СУВ. Аз не виждам смисъл от такива Вагони. Аз имам БМВ 1, комшията има Х6. Той като седне да кара моята и се кефи щото е 1.4 тона почти 300 коня, ниска , пъргава и прави кеф. Неговата е 400 коня , с един тон повече и е бърза, ама както той сам казва - няма емоция, твърде изолиран си като в голям аквариум седиш и се лашкаш от високото.
  • #4
    Щирлиц ( преди 2 години )
    Форсажна камера има ли?Не?Не става.
  • #3
    Име ( преди 2 години )
    ДА коментар номер едно: Явно ти не си ходил в у-ще. SUV се чете "ес ю ви" и се членува с "то", ама трябва да поназнайваш чужди езици, а не да критикуваш автора, който го е написал абсолютно правилно.
  • #2
    Stan ( преди 2 години )
    Единствено ги купуват в източна Европа....и китайците.Немец в Х5 няма да видиш ....абсолютно безсмислена "кола" ... мечтата за всеки разбойник :)))i4 е друго нещо...
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    така и не ми стана ясно за какво си купуват бмв с по висок просвет следващата стъпка на маркетолозите ще е пикап а може и влекач още по високо и мощно за да се отличаваш от тълпата
fallback
Последни