fallback

Защо американците не харесаха и обновените модели на Alfa Romeo?

Клиентите на марката отчитат четири минуса и само един плюс

Тази марка е популярна по целия свят от дълго време, а през последните години прави опити да се наложи на пазара в САЩ. Въпреки всичките си предимства от миналата, автомобилите на Alfa Romeo продължават да имат недостатъци, от които страдат дори обновените им модели. И това е основната причина за ниските им продажби.

В случая става въпрос за представянето на седана Giulia и кросоувъра Stelvia на американския пазар, като оплакванията са на местни клиенти на марката. Те посочват основните недостатъци на моделите на Alfa Romeo, като към тях прибавят и един плюс, който обаче явно не е достатъчен.

Минуси и плюсове на моделите на Alfa Romeo (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #32
    Forza Italia ( преди 2 години )
    А бе как може такава откровена лъжа?!!!
  • #31
    Kostadin ( преди 2 години )
    Do 33 Kakto Goshko kaza 80 % e kak rabotish s tehnikata i kak q podurjash!
  • #30
    Kostadin ( преди 2 години )
    33 Ami kvo da svali kato ne az no bashta mi na vremeto 155 ca. za godina gore dolo tolkova gi praveshe! Slujebna kolata e na 380K realni v momenta. Vsichko e smenqno na vreme i originalni neshta!
  • #29
    до Гошко ( преди 2 години )
    За година и малко 90 000? Гошко, посмали малко, човек! Така предизвикваш обратен ефект. Що се отнася до Алфата - преди десет години (или малко повече) мерцедес беше мерцедес, дачия - дачия и т.н.... Сега между колите няма особена разлика. Джийп и Алфа са на един собственик, скоро ще станат една платформа. Има два - три гиганта и те произвеждат всичко еднакво. Каква значка има на решетката вече не е особено важно.
  • #28
    Гошко ( преди 2 години )
    2018 си купиш Джулия 2.2 MultiJet Veloce 4х4 автоматик!Абсолютно никакъв проблем не ми е направила! В момента е на 180 000 километра.Скъсах я от каране из цяла България, Балканите и т.н.!Имах 2-3 проблема с някой датчик, но нищо не съм плащал. Гаранцията си покри всичко!През 2020 си купих Стелвио Veloce с 2.0 турбо бензин с 280 коня 4й4х4 автоматик. Вече е на почти 90 000 километра, абсолютно никакъв проблем! Главния проблем на един автомобил е от некадърния му собственик!T
  • #27
    Иван ( преди 2 години )
    През 2007 купих Алфа 145 1.8 TS 98г моделКарах я около 11 години, като съм вложил не повече от 1500лв за ремонти (предимно обслужване) А не съм пестил от нищо. 130 000км при мен.След това си купих alfa romeo 159 за която стартово похарчих около 1500лв и 4 навършени години сменям само масло и филтри.Алфа 145 я продадох, като още е в движение - без сериозни ремонти(само консумативи), нито съединител, нито двигател.Алфа Ромео закупена нова и без да се издевателства е неразрушима поне 20 год ...
  • #26
    Мхм ( преди 2 години )
    всички 190 и 124 отдавня са претопени немя такива гнилочи
  • #25
    raiders ( преди 2 години )
    156 1.8TS e 144к.с., аз имах 2.0 155к.с., а 1.6 е 122коня, прекрасен автомобил, карах го близо 10г. и още съжалявам, че го дадох 2016г. Невероятни спирачки и пътно поведение, двигателя е точно за това 1250кг купе, интериор на високо ниво, красиво и качествено. Проблеми имаше с окачването, непригодно за нашите пътни условия. Сега си помислете джулия и стелвио как са направени и къф кеф е да ги караш.
  • #24
    Аз ( преди 2 години )
    То тука най-счупените коли идват. Все пак няма статистика колко от трошките на всяка марка птиват на скъп ремонт. Точно тези модели на алфа по близо до немска изработка. Като не сте карали, не сте поддържали недейте зна. Найстина има модели дето са получили мега зле, има и такива дето са над средното ниво
  • #23
    анонимен ( преди 2 години )
    А пък Ауди които трошат като солети автоматичните скоростни кутии са много ама много здрави.
fallback
Последни