fallback

Суперхибридът на Mercedes-AMG се оказа на цена на Maybach

Лифтбекът GT 63 S E Performance ще струва 200 000 евро без екстрите

Mercedes-AMG представи GT 63 S E Performance в края на август миналата година и още тогава знаехме, че plug-in хибридният лифтбек ще бъде изключително скъп. Обявената от производителя от Афалтербах цена обаче е наистина впечатляваща, въпреки че това е най-мощният сериен модел на компанията, ако изключим хиперолата One.

Базовата цена на суперхибрида стартира от 196 897 евро за Германия, а у нас тя е малко по-висока - 402 015 лв. На старта на продажбите лифтбекът ще се предлага в по-скъпата версия Edition, която добавя още 21 777 евро (около 43 000 лева). Така в Германия топ-вариантът на 5-вратия авточобил ще струва не по-малко от 218 674 евро.

За сравнение, Mercedes-Maybach S680 (топ-версията на луксозната лимузина с V12) е само с около 5800 евро по-скъп. Двата модела наистина са насочени към различни потребителите, но това, че GT 63 S E Performance струва приблизително толкова колкото флагманът на марката впечатлява.

Що се касае до версията Edition, тя е в цвят AMG Green Hell Magno и е качена на 21-цолови лети джанти в черно с пет Y-образни спици. Автомобилът получава AMG Night Package и AMG Night Package II като част от стандартното оборудване. В него влизат още пакети за аеродинамика и екстериор Carbon, панорамен покрив, осветени прагове на вратите и кожа Nappa с двуцветна визия. GT 63 S E Performance Edition получава и множество акценти от черен пиано лак, които могат да бъдат заменени с въглеродни влакна.

Техническите спецификации са направо невероятни - 831 к.с., осигурени от 4,0-литров V8 двигател с двойно турбо и електромотор. Хибридната система AWD предлага въртящ момент от 1470 Нм, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 2,9 секунди. Това е забележително постижение за автомобил, който тежи 2380 кг. Максималната скорост е 316 км/ч.

Освен това, Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Edition разполага с батерия с капацитет от 6,1 кВт/ч, като пробегът на електричество е 12 км. Комбинираният разход на гориво е впечатляващо ниските за подобно чудовище 7,9 литра/100 км.

Снимки: Mercedes-AMG

fallback
  • #10
    Мхю ( преди 2 години )
    Определена класа крадци укриващи данъци футбалери с милионни заплати от задлъжняли клубове които попринцип отдавна да са история рап изпълнители със сенчести бизнеси и тн.
  • #9
    До номер 1 ( преди 2 години )
    Нормалните хора плащат данъци,работят от 8-17 и си купуват КИА. Другите нормални хора са финансово неограничени и се глезят - Мерцедес,БМВ,Ролс Ройс, Порше и т.н . Не им пука за поддръжка и разходи по колата ,защото след 1-2 години е сменена с нова. И това не е мода , а начин на живот,стандар, за определена класа хора.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Споко, има хора които да си го купят! А пъпчивите АйТ, първо да се избършат около устата!
  • #7
    Гошо ( преди 2 години )
    Много ще се харчи. Докато на първият светофар някой пъпчив АйТи специалист те опъне с Теслата си.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Аз ще продъжавам да си карам 15 годишния Майбах и ще ми е интересно, този зеленчук да го напъна по магистралата! Ще издържи най-много 2-3 минути, докато му се скапи "DRS"-са и турбото! Аре, купувайте сливи за смет и се възбуждайте от цената!
  • #5
    Ма то без пари ( преди 2 години )
    Теглото е 200кг повече от S Плайд и 550кг повече от М5 CS, пробега е 4 пъти по-малък от на Панамера Турбо S хибрид а ускорението по-слабо от Модел Х Плайд така че цената определено е прекалено висока
  • #4
    От мен да мине ( преди 2 години )
    Карайте си ги.
  • #3
    Мхм ( преди 2 години )
    Тия миналата година спад от 8% тая ще затварят кепенците май.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Хората, които ще купят тази кола, не са чували марките, които ти споменаваш
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    тая мода със скъпите коли не умря ли вече, в момента нормалните хора гледат колата да е надеждна и да не дразни окото - тойота, хюндай, кия нещо такова. Тия немци живеят в миналото
fallback
Последни