fallback

Skoda представи електрическо крос-купе

Новата версия на Enyaq iV ще се предлага с избор от две батерии и четири варианта на двигателя

Още през миналата есен Skoda обяви, че подготвя електрическо крос-купе. През септември компанията разкри част от модела, като публикува снимки и основни характеристики, а сега направи и пълноценна премиера.

Skoda Enyaq Coupe iV е купеподобна вариация на обикновения Enyaq и до голяма степен повтаря Audi Q4 Sportback e-tron и Volkswagen ID.5. Размерите на модела са дължина от 4653 мм, широчина – 1879 мм и височина - 1622 мм,. Разстоянието между двете оси е 2765 мм.

Благодарение на спортния дизайн на каросерията коефициентът на съпротивление е 0,234, но от Skoda твърдят, че въпреки наклонения покрив пространството над главите на пътниците в Enyaq Coupe iV е не по-малко от това в комбито Octavia. Обемът на багажника е 570 литра. За електромобила ще се предлагат джанти с размери от 19 до 21 цола, а панорамният стъклен покрив е част от основния пакет.

Крос-купето получи същите модификации като обикновения SUV, с изключение на базовия вариант iV 50. Гамата започва със задно предаване при Enyaq Coupe iV 60, което разчита на електродвигател със 180 к.с. и 310 Нм, и батерия с консумирана мощност 58 кВт/ч. На върха се разполага Enyaq Coupe RS iV, което развива 299 к.с., а батерията му е с капацитет 77 кВт/ч. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,5 секунди, а максималната скорост е 180 км/ч.

Вариантът с най-дълъг пробег - Enyaq Coupe iV 80, е със задно предаване с мощност 204 к.с., като изминава 545 км с едно зареждане. Има и модификация с два мотора - Enyaq Coupe iV 80x, чиято мощност е 265 к.с.

Както традиционният кросоувър, така и купето получава стандартно цифрово арматурно табло с 5,3-инчов екран, 13-инчов мултимедиен сензорен екран, двузонов климатик, мултифункционален кожен волан и цифрово радио. Срещу допълнително заплащане се предлагат преден панел Crystal Face със 131 светодиода, матрични светлини, прожекционен дисплей, топлинна помпа, обучен асистент за паркиране.

Безопасността на електромобила се осигурява от до 0 въздушни възглавници и Travel Assist, който съчетава адаптивен круиз контрол с функция за задръстване и асистент за шофиране, който независимо рулира в тесни пространства. За интериора се предлагат 10 пакета Design Selections, като някои от тях са от рециклирани материали.

Още снимки на електрическото крос-купе на Skoda - вижте в галерията:

Версията RS, освен по задвижването, се отличава ексклузивни детайли по каросерията, специалния цвят Mamba Green и сниженото окачване. Пакетът Sportline също ще се предлага за модела, но цените на Skoda Enyaq iV все още не са обявени.

Снимки: Skoda

fallback
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    "Това не е проблем на производителите на автомобили. Това, че най-богатите хора от кръгът ти от познати карат автомобили за максимум 10-20 бона, е проблем от твой личен характер" ИЗВИНЯВАЙ ШЕФЕ ХАХАХА САМО ВНИМАВАЙ ДА НЕ ПОПАДНЕШ НА НЯКОЙ С КОЛА ЗА 1000 ЛЕВА ДЕТО МУ Е ПИСНАЛО ОТ ЖИВОТА ЧЕ ВИНКЕЛО НЕ ПИТА КОЛКО ТИ СТРУВА КОЛАТА
  • #16
    пена ( преди 2 години )
    "на хора с мислене на заплатаджия, целите им стигат до служебната шкодичка и ШЕЛ картата...всичко нагоре им се струва недостижимо" - тая шкодичка струва към 120 бона. познавам много "бизнесмени", които трудно биха извадили тия пари.И също така, най-богатите хора които познавам, карат се коли за по 10-20 бона.
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    Много ми харесват електрическите шкоди ама това RS дето го слагат е смешно. RS ама ускорява за 6.5 сек. до 100 което ама никак не е RS.
  • #14
    до 16 и 17 ( преди 2 години )
    Вие понеже сте бизнесмени и не сте на заплата. И сигурно карате за лични коли нови Мерцедеси.
  • #13
    Пинко ( преди 2 години )
    16 прав си, на хора с мислене на заплатаджия, целите им стигат до служебната шкодичка и ШЕЛ картата...всичко нагоре им се струва недостижимо и затова обявяват шкодичката като нещо топ. А то си е кола точно като за тях.
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    За теб може да е безплатно, но я питай финансовия отдел колко струва тази слънчева електроцентрала. А нормално за домашно ползване се избива около 8-10 години ако няма батерии и 12-15 ако има. За завод сигурно ще е по-бързо
  • #11
    Фф ( преди 2 години )
    Много ми е странно как от държавата която вече и домати не може да произвежда, коментирате Китай - държавата, която е на 2 място в света по иновации. Ще се радвате да пипнете нещо китайско, като кола и т.н.А батериите на Enviaq идват от Полша. Така пише поне на служебната ми...и е супер автомобил ! Зареждан си го безплатно , имаме 1.2 Mw слънчеви панели в завода
  • #10
    безмислици ( преди 2 години )
    колата отдавна не е кола ако не е 4х4. особено електричките с върт.момент от 0об/мин
  • #9
    112 ( преди 2 години )
    Ако изключим отвратителната мултимедия, електромобилът е страхотен.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    С китайски ментета, отдавна не се занимавам!
fallback
Последни