IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Hyundai Ioniq 5 изненада на „Лосовия тест“

Корейският електромобил се справи по-добре от очакваното (ВИДЕО)

Дойде моментът, в който Hyundai Ioniq 5 трябваше да премине „Лосовия тест“, който се провежда от испанското издание km77. И корейският модел с изцяло електрическо задвижване се справи далеч по-добро от очакваното.


Hyundai


В случая машината е със задно задвижване, като разчита на електромотор с 214 к.с. За теста тя е качена на 19-цолови джанти, но се предлага и с 20-цолови. Гумите са Michelin Primacy 4 в размер 235/55, като това не винаги помага да успех в изпитанието. Нещата зависят още от влажността, температурата на асфалта и настройките на окачването.

Корейският електромобил успя да извърши маневрата със 80 км/ч, което е по-добро постижение от това на неговото „братче“ Kia EV6, което беше тествано в началото на миналия декември и се справи при скорост от 78 км/ч. И двата резултата са по-добри от този на много по-скъпото и по-богато оборудвано Porsche Taycan Cross Turismo.



Организаторите на теста посочват, че Ioniq 5 се справя много добре с изпитанието за стабилност, но за целта се изисква специална настройка на системата за рекуперативно спиране. Тя трябва да бъде на трета от общо четири степени, като успява забави скоростта и прави колата много по-лесна за управление.

Снимка и видео: Km77

0 от 500
  • #23
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    А Поршето с Туранза ще е е отлетело в полето хахаха
  • #22
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Да благодарят на Michelin, че ако го обуят в Turanza, и с 50 км/ч няма да издържи теста!
  • #21
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Боб ( преди 2 дни )
    Ваг тоалетните защо изобщо ги сравняват тук.Те изпъкват единствено с висока цена и ако не са заблудените им фанатични кланящи се на божеството си фенове няма кой да ги купи.Трабва да си много зле да даваш луди пари за кола къде е постоянно по сервизите и пак да я хвалиш. Всеки пробвал друг автомобил извън ваг групата не се е върнал!
  • #20
    1 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Миризмата е станал от тойотаджия-хюндаяджия, преди се обясняваше че Тойота са по-добри коли от БМВ, сега пак подобни глупости че Хюндай са по-добри от Порше. Очаквам утре да напише, че Волга е хо-добра от Ролс Ройс а а Нисан Микра по-бърза от Бугати Широн, човека е пърна нула на тема коли. 5годишно дете разбира от коли, повече от миризмата.
  • #19
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Така е Поршето е жалка работа, само за тоя който не може да си го позволи. Гроздето е кисело. Порше, поне според експертите е най-добрата *** за шофиране. Според теб може Хюндай Пони да е най-добрата, но никой не го интересува какво мисли Пешо от село Горно надорнище, който е продал москвича и си е купил Хюндай с ел. стъкла.
  • #18
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Баце. Да дадеш 2 шапки пари и накрая някакъв корейски СУВ без претенции за нищо се оказва по стабилен при завиване от спортния гига, мега фръц Поршето е жалка работа. А ти си философствай колкото искаш.
  • #17
    2 rate up comment 9 rate down comment
    До 16 ( преди 3 дни )
    Пребиват само в мечтите ти. Все едно да напишеш че женати дебелата Пена извесна като Пена бенката, заради мощните бенки по лицето е убивала по красота мис смят ха ха. Пожелавам ти някога да покараш Порше, за да разбереш, че това което продават Хюндай не са автомобили.
  • #16
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    Ми реват вагинчетата щото някакви корейски шир потреби пребиват любимите им поршета хаха
  • #15
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    Еее голема драма,големо нещо.За некъв тест за завиване оревахте целата статия. Важното е да сме живи и здрави.
  • #14
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    Не им обяснявай на ВАГ фен четата. Те са още в каменната ера. "Настройката" за рекуперативно спиране се настройва много сложно - от перата зад волана. Същото е при превключване на скоростите но при Ел колите няма скорости и с тези перца се променя тая сложна настройка хахаа