fallback

Niva, Duster или Jimny – кой се справя най-добре извън пътя?

Трите популярни кросоувъра се съревновават в тежки офроуд условия (ВИДЕО)

Екипът на YouTube-канала Carwow организира поредната надпревара между различни модели, но този път те премериха сили не на пистата, а в тежки офроуд условия. Един срещу друг се изправиха Lada Niva, Dacia Duster и Suzuki Jimny, които трябваше да изпълнят различни упражнения и да получат съответните точки.

И трите автомобила са в базовите им модификации, като с най-ниска мощност е Lada Niva. Тя е оборудвана с 1,7-литров бензинов двигател, развиващ 85 к.с. Той е съчетан с механична скоростна кутия и редуктор. С бензинов мотор е и Suzuki Jimny – 1,5-литров със 101 к.с., докато Dacia Duster разчита на 1,5-литров турбодизел със 115 к.с. и 6-степенна ръчна скоростна кутия.

По време на тестовете машините трябваше да извършат високоскоростно изкачване нагоре върху наводнен терен, да демонстрират своята маневреност, да се движат надолу по хлъзгав склон, както и да проверят ъглите на влизане и излизане от препятствие. За всяко упражнение организаторите присъждаха по 3 точки за първо място, 2 за второ и 1 за трето.

Според резултатите от теста Suzuki Jimny беше признат за безспорен лидер в офроуда, докато на втора позиция се класира Dacia Duster. Легендарната Lada Niva, която мнозина сочат за пример, когато става дума за преминаване на тежък терен, остана на последно място.

Снимка и видео: Carwow

fallback
  • #12
    хаха ( преди 2 години )
    Няма такава пародия
  • #11
    Сашо ( преди 2 години )
    Даже в руски сайтове,а знаем какви националисти са руснаците Нивата е бита винаги от Дъстър там се продава като Рено дъстър.За Джимнито няма какво да говорим.На тестове то бие всички без разлика защото е много леко много късо и тънички гуми.Тези алкохолизирани познавачи ,дето хвалят Нивата просто не знаят какво могат другите джипове.
  • #10
    До#3 ( преди 2 години )
    Да харесваш дъстър,значи не познаваш истински коли.Това е едно дърво което не става нито за офроуд нито за асфалт.Такива коли карат хора "с претенции" без пари
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Това някаква шега ли е,дъстъра е асфалтов сув.Да кажеш че може да бие нива на офроуд е несериозно.
  • #8
    Жоро ( преди 2 години )
    Към колите трябваше да има още две за сравнение. Чист офроудър, примерно нисан патрул и една обикновена кола с предно. Иначе добър шофьор би минал с лекота тези препятствия с каквато и да е кола.
  • #7
    Да бе ( преди 2 години )
    Вкарайте в ги гората. Не на полигон. Оборудвайте ги с едни и същи гуми. Там, където Нивата излезе другите са аут. За комфорт не говорим,а за проходимост. Цената на автомобилите няма да коментираме. Лека вечер.
  • #6
    Офроуд ( преди 2 години )
    Ладата беше добра през комунизма,значи преди 35-40 години.Сега при тая конглокенция , особенно от японските машини не може да се сравнява .Има едно единствено превъзходство,цена и годна за ремонт във всеки гараж на село с едно сандъче руски ключове и чук
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    ако лада бяха самостоятелна марка щяха да направят цех за сглобяване в ЕС и на цени под 10 хил щяха да са наводнили европата , но предпочитат да хвърлят "Прах" в очите на хората , че уж автомобил им продават
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Проблемът е, че всички тия Джурналя, не отчитат задкормилното устройство! Карал съм ги и трите, а съм имал Нива и Джимни. Ако трябва да избирам, то това ще е Нива-та, камо да е отвратителна като комфорт и возия! Все пак говорим за проходимост.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Позорно за Ладата е, че я бие Дъстера на офроуд, който пък на асфалт буквално я размазва с 6 степенна кутия, дълга база, обезшумяване, комфорт, въобще истинска кола, не тенекиен варел с 4 колела. При това Дъстера няма заключване, той е просто по-проходима паркетна кола. Ладата е абсолютен *** и не е нужно сравнение, за да се прозре този факт!
fallback
Последни