fallback

Нови възможности за старите фарове

LED крушки успешно заменят халогенните

Трима от четирима български шофьори се сблъскват с проблема с недостатъчното осветление. Този въпрос е особено актуален през зимата, когато не само здрач, но и мръсотия значително намаляват потенциала на всеки фар. Как да разрешите този проблем, ви разказваме сега.

Навън е зима, което означава, че две трети от деня е тъмно. Изпод колелата мръсотията традиционно попада върху фаровете, а пътният реагент е като черешката на тортата. В резултат на това дори ултрамодерната оптика започва да не свети добре. А какво да кажем за "обикновените фарове", с които са оборудвани болшинството автомобили у нас.

Преди няколко години шофьорите започнаха да поставят китайски ксенон, а сега масово се полира замъглената пластмаса. Правят се и опити да се боядисват ръждясали рефлектори с огледална боя и много други подобни методи. Осветлението се подобрява, но незначително и за много кратко време.

Технологиите обаче не стоят на място и се появиха т.нар. LED крушки, предназначени да заменят обикновените. Основното преимущество на тези лампи е не само повишена производителност с по-малка консумация и дълъг експлоатационен живот (в сравнение с халогенните крушки), но и класическата основа. Ето защо такива крушки се наричат ​​ретрофит, съчетаващи новите технологии в обичайния формат на използване на крушки при по-старите автомобили.

Тоест сега, за да инсталирате диодна светлина в автомобилната електрическа система, не е необходимо да правите нищо - крушките идват накрайници, които е предвидил и производителя на автомобила. 

Струва си да се отбележи, че пазарът е пълен с LED крушки, произведени в Китай, които са доста различни от крушките, произведени под контрола на големите световни производители на автомобилни осветителни тела. Основната разлика е, че повечето от тези "китайчета", имащи по-маломощни светодиоди в своя дизайн, не подобряват светлината на фара, а само заслепяват насрещните шофьори.

Марковите LED крушки имат възможност за регулиране на светлинния лъч. Единственият недостатък на LED светлините е, че те са с бял цвят с цветна температура от 5000K или повече, което не е достатъчно ефективно по време на силен снеговалеж или мъгла, където лампите с традиционна жълта светлина от 3000-3200K ще работят по-добре. Но във всички останали случаи, определено осветяват пътя по-добре.

fallback
  • #13
    онЗи ( преди 2 години )
    Господ е направил света за 7 дни всичко друго е made in china
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Всичко хубаво ,но нали знаете че всяко изменение трябва да мине официално удобрение иначе -глоба?
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Без значение лед, ксенон или прочее фаровете трябва да са настроени правилно.Внимавайте също и какви си купувате, повечето евтини китайски светят по-зле и от халогени.
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Писна ми зад мен да карат такива тунинг гении, да ти светят в огледалата като електрожен и после се чуди защо стават ПТП. Фаровете осветяват пътя, левия още по-ниско, на прегледа може да Ви ги настроят.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Не си купувайте е моята препоръка! Дори и маркови да са! Първо си взех китайски те заслепяваха насрещните и несветеха изобщо добре. Бяха по-зле от халогенните крушки. Няколко седмици и накрая не издържах и ги разкарах. Там не се набутах много, но се набутах с Осрам. Дадох над 100 лв по препоръка, че са много добри. Наистина светеха добре и не заслепяваха. Зарадвах се, че този път случих въпреки многото пари. Радостта ми не беше много дълга. След 18 месеца единия ЛЕД изгоря и до там с ЛЕД крушки.
  • #8
    Вин ( преди 2 години )
    Да споделя, че сложих такива китайски от сайт, уж 55w 6000k, но не ми се струва да светят по добре от халогени. Иначе, не заслепяват, гледал съм ги, може би защото са зад лупи. Направих го, понеже нещо не ми харесваше и оригиналното осветление и пробвам.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Аха, авто медиа подтиква слагането на LED в изпечените рефлектори?! Браво! Браво! Аз мисля че вие сте ***! ЛЕД който да не заслепява няма, има само илюзия че се грижиш за останалите... Браво, още веднъж! Да го духат другите, нали така...
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Новите ледове са десетократно по-скъпи от обикновения халоген и изгарят в пъти по бързо.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Всъщност, скъпите LED крушки не заслепяват, когато се поставят в рефлекторни фарове, защото са проектирани така, че източникът на светлината да е във фокуса на рефлектора, т.е. те стоят на геометричното място на нажежаемата жичка при халогенните крушки, светлината е екранирана, също като при халогенните аналози. Струват обаче много. Затова масово се слагат китайски *** при които сантиметър-да нагоре-надолу или наляво-надясно няма никакво значение. Важното е да свети "яко"!
  • #4
    Владо ( преди 2 години )
    В закона си го пише. Води се промяна и е наказуемо. Правиха хайки. Спираха от движение. Полза няма. Масово е. LED на рефлектор е ужас за насрещните. И аз като предните колеги включвам дългите. А някой махат халогените и слагат LED на фаровете за мъгла. Не знам какво ще виждат ако попаднат в мъгла.
fallback
Последни