fallback

Нови възможности за старите фарове

LED крушки успешно заменят халогенните

Трима от четирима български шофьори се сблъскват с проблема с недостатъчното осветление. Този въпрос е особено актуален през зимата, когато не само здрач, но и мръсотия значително намаляват потенциала на всеки фар. Как да разрешите този проблем, ви разказваме сега.

Навън е зима, което означава, че две трети от деня е тъмно. Изпод колелата мръсотията традиционно попада върху фаровете, а пътният реагент е като черешката на тортата. В резултат на това дори ултрамодерната оптика започва да не свети добре. А какво да кажем за "обикновените фарове", с които са оборудвани болшинството автомобили у нас.

Преди няколко години шофьорите започнаха да поставят китайски ксенон, а сега масово се полира замъглената пластмаса. Правят се и опити да се боядисват ръждясали рефлектори с огледална боя и много други подобни методи. Осветлението се подобрява, но незначително и за много кратко време.

Технологиите обаче не стоят на място и се появиха т.нар. LED крушки, предназначени да заменят обикновените. Основното преимущество на тези лампи е не само повишена производителност с по-малка консумация и дълъг експлоатационен живот (в сравнение с халогенните крушки), но и класическата основа. Ето защо такива крушки се наричат ​​ретрофит, съчетаващи новите технологии в обичайния формат на използване на крушки при по-старите автомобили.

Тоест сега, за да инсталирате диодна светлина в автомобилната електрическа система, не е необходимо да правите нищо - крушките идват накрайници, които е предвидил и производителя на автомобила. 

Струва си да се отбележи, че пазарът е пълен с LED крушки, произведени в Китай, които са доста различни от крушките, произведени под контрола на големите световни производители на автомобилни осветителни тела. Основната разлика е, че повечето от тези "китайчета", имащи по-маломощни светодиоди в своя дизайн, не подобряват светлината на фара, а само заслепяват насрещните шофьори.

Марковите LED крушки имат възможност за регулиране на светлинния лъч. Единственият недостатък на LED светлините е, че те са с бял цвят с цветна температура от 5000K или повече, което не е достатъчно ефективно по време на силен снеговалеж или мъгла, където лампите с традиционна жълта светлина от 3000-3200K ще работят по-добре. Но във всички останали случаи, определено осветяват пътя по-добре.

fallback
  • #23
    анонимен ( преди 2 години )
    Толкова глупости не бях чел отдавна!!! Как с една лед крушка ще оправиш токова проблеми?!? Ще ти измие фаровете от вън, ще възтанови рефлекторите и потъмнелите и издраскани поликарбонат фарове ще въстанови??? Майко мила вие сте тотал щета..... Атова за "огледалната боя" направо паднах!!! Такова животно не съществува
  • #22
    pe60_nadenica7a ( преди 2 години )
    ХахахаххахаТука или е пълно с *** или има яко прости хорица...Лошото е че е 50 на 50...
  • #21
    Porek ( преди 2 години )
    Това последната статия която чета от този сайт. Само глупости ! Авторите на такива статии трябва да носят наказателна отговорност защо създават реални предпоставки за ПТП. Замислете се малко какво пишете ! Хайде другите статии които публимувате са глупави или безсмислени, но такива като тази са опасни, и не е само тази. Хлрата видят ли automedia.investor.bg и вече се смеят.
  • #20
    Гошу с голфу ( преди 2 години )
    Не мога да разбера защо се допуска писането на толкова *** статии.
  • #19
    pe60_nadenica7a ( преди 2 години )
    От 2 години съм с Led нa E36цата...Към 80 90лв и съм безобразно доволен..Първо тръгнах да взимам едни за 160 но пичовете казаха че няма смисъл и ми предложиха тези...Верно препсувах че единия фар тряяше да го сваля че да сложа крушата че е много дълга и не влизаше без да го сваля но си заслужаваше...Хем свети перфектно хем не заслепявам...А тия пудели *** вечер кой на дълги кой с некафърни фарове ми идва да ги блъсна....Един нещастни зад мен в задръстване така светеше главата ...
  • #18
    Val ( преди 2 години )
    За Хонда не стават, заглушават радиото!
  • #17
    Ники ( преди 2 години )
    Фарът трябва да е предвиден за светодиодно осветление. В противен случай вода до заслепяване. Причините са три:- Несъвпадение във фокусното разстояние.- Неравномерност в посоката на разпространение на светлинния поток за светодиодните лрушки.- увеличен светлинен поток в "затъмнената".Големите производители (напр Филипс) имат селектори които указват за даддн автомобил дали изобщо е подходящо светодиодно осветление. Правят това макар, че е в техен интерес да пробутват светод крушки за всич ...
  • #16
    Аз ( преди 2 години )
    От една година карам с LED крушки от 50 лева на дългите светлини. Светлината е студено бяла и никого не заслепявам, обаче пред колата е ден. Сложих ги основно за да удължа живота на и без това опечената оптика на фара, защото както всеки знае - светодиодите са много по-ефективни и не топлят ката халигенните крушки.
  • #15
    Муахаха ( преди 2 години )
    80% от автопарка са дърти барутници с изгарели рефлектори и замърсени от вътре стъкла и лупи!Отделете 70лв да ви ги рециклират качествено и не се занимавайте с глупости! Малко са колите на които ЛЕД ще пасне добре на фокусното растояние на фара.И не е само това на ЛЕДа му трябва добро охлаждане иначе губи сила,а фар за халоген не предвиден да охлажда лед!И последно за зимата - без система за измиване на фаровете с ЛЕД само ще имате проблеми в мъгла и сняг!Рециклиране + хубав халоген и си свиркай
  • #14
    Грон ( преди 2 години )
    Лед крушките не са предназначени за рефлекторните фарове Те са за лупи И да цената им е 200 250 лв за брой качествените
fallback
Последни