fallback

VW Golf VIII показва защо дизелът не е за изхвърляне

Хечбекът с 2,0-литров двигател се справя повече от добре на магистрала (ВИДЕО)

Всеки път, когато някой блогър или собственик на канал в YouTube се докопа до VW Golf, за да го изкара на магистрала, това обикновено е версия GTI или R. В случая този автомобил от осмото поколение на модела не е хот-хеч, а най-обикновена дизелова модификация. Под нейния капак е поставен двигател 2.0 TDI, който е поставен на изпитание на участък от магистрала в Германия, където няма ограничения на скоростта.

При предишните поколения на модела се разчиташе на 1,6-литров мотор, но при осмата генерация във Волфсбург решиха да променят нещата и поставиха 2.0 TDI. Той се предлага в два варианта – със 113 к.с. и 300 Нм или 148 к.с. и 360 Нм. Има и версия GTD със 197 к.с. и 400 Нм, а като цяло двигателят е идеален за магистрала, тъй като предлага нисък разход на гориво и висок въртящ момент.

Доказателство за това е видеото, в което дизеловият хечбек, стига да има достатъчно празен път пред себе си, може да развие 240 км/ч. И показва, че не се нуждаете от Golf GTI или R, за да се движите с висока скорост по магистрала.

Факт е, че скандала с манипулираните дизелови двигател, станал известен като „Дизелгейт“, Volkswagen беше принуден да ускори своята програма за електрификация. Вижда се обаче, че добрият стар TDI все още се справя много добре и явно ще продължи да се използва. Той вече по-чист, може да работи с парафинови горива, създадени от биологични остатъци и отпадъчни материали, за да намали въглеродните емисии с цели 95%.

Снимка и видео: Autobahn

fallback
  • #12
    Батко ( преди 2 години )
    Добре , че беше бай *** да покаже на западняците как се плува в басейн. Срамувам се за онези мои сънародници , които нищо не са произвели , а само оплюват чуждия напредък . Жалки сте .
  • #11
    112 ( преди 2 години )
    То и моят автомобил вдига 25-30 км/ч над обявеното ама какво от това ... тук няма къде да я напънеш (легално).
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Българина е голям специалист по автомобилите. Сигурно коментирайте карат автомобили над 20г., но иначе много разбират. Когато в Германия са произвеждали автомобили Българина е управлявал волска та кола.
  • #9
    Виктор ( преди 2 години )
    Съвсем нормално, колко се очаква да вдигне??! 120км ли
  • #8
    Боб ( преди 2 години )
    Те освен нафтовите им кенвfи друго не им остана,но и те са само разходи и ремонти.
  • #7
    Realist ( преди 2 години )
    Ако докарате и Нафтата от Германия може и да има още живот иначе е само разходи
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    другонкачествео на дизела е отделяне на фпч поради недобро изгаряне на горивото в цилиндрите и по-ниската работна температура което вофи до геноцид над гражданите собствениците на дизелови коли трябва да бъдат разстрелвани.
  • #5
    vlady ( преди 2 години )
    Дизелът има своите качества - голям въртящ момент при ниски обороти и затова е незаменим в някои приложения примерно строителна, земеделска, кариерна и т.н. техника.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    При свършващ петрол не знам дали не е за изнхвърляне
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Само вие ли не сте разбрали, че дизелът не си отива, защото няма качества?
fallback
Последни