fallback

10 японски коли, които не се срещат по нашите пътища

Някои от тези автомобили са рядкост дори в родината си

Живеем в ера, когато „новото и красиво“ винаги е по-добро. Когато обаче видим ретро кола да минава внушително по улиците на модерен град, това кара сърцата ни да бият по-бързо. Дори в нашия луд свят, където колите стават все по-странни и високотехнологични, класическите автомобили продължават да блестят.

Япония е дом на едни от най-великите автомобили на всички времена. Те никога не са разочаровали, предлагайки на потребителите качество, функционалност и, при правилните условия, интензивна производителност. Най-добрите спортни автомобили от Япония са доста желани днес, но японските коли все още не могат да доминират, когато става въпрос за историческо значение и колекционерски предмети. Въпреки това има такива редки автомобили от Страната на изгряващото слънце - специални издания, които са толкова редки и ценни, че всеки колекционер ги иска.

Моторизацията в Япония се развива успоредно с следвоенното икономическо възстановяване. Разпространението на автомобилите обаче започна не с луксозни седани и спортни автомобили, а с пъргави търговски камиони, превозващи различни стоки по криволичещите пътища на страната.

Първите превозни средства, използвани за доставка на стоки, са мотоциклети, превърнати в триколесни превозни средства, след това миниатюрни четириколесни камиони и микробуси. До 60-те години на миналия век броят на търговските превозни средства по пътищата далеч надвишава броя на леките автомобили. Всеотдайни работници - с недостатъчна мощност, но здрави, надеждни и нечупливи, тези утилитарни автомобили са гръбнакът на икономическия растеж на Япония.

Но времето минава, инфраструктурата се развива, социалните условия и модата се променят. Днес всякакъв вид транспорт, който можете да си представите, се движи по японските пътища. Японската автомобилна индустрия достига безпрецедентни висоти и се превърна в лидер в световните продажби. По целия свят се продават продукти от Nissan, Toyota, Mitsubishi, Honda, Mazda и т.н.

Но някои автомобили са рядкост дори в Япония - много от моделите, които ви показваме имат тираж под 10 000 броя. Ето няколко от тези машини - изключителни, но малко използвани, преследвани от ловци на ценности, страстни ентусиасти и сериозни колекционери.

10 японски коли, които не се срещат по нашите пътища (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #12
    Баба Меца Сан ( преди 2 години )
    Значи освен да въртите заварения диф на бавареца и да гледате страшно от бенца (и двата от преди 2000 година} пишете европейски коментари, евала. Наблягайте на правилника и помнете че в града се кара с 50 и лявата лента е за тия дето ще ходят наляво, не е като на магистралата ;) сайонара
  • #11
    Hans ( преди 2 години )
    Жалко , че са само десет....
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Карал съм Хъстлър, Алто и С660. Хъстлър е супер удобна и широка отвътре градска кола, която става и за дълъг път. Алто-то е консервна кутия и започва да се разпада след 50 х.км. S660 е върха на сладоледа. Голяма гъзария и въпреки малкия двигател и мощност е като осичка в градски условия. С кеф бих я карал отново. Другите даже не съм ги и виждал.
  • #9
    смех ( преди 2 години )
    Ниссана с надути турбини и двг консуматив знаем ги тез шебеци японски
  • #8
    Авторееее.... ( преди 2 години )
    Най-скъпо продадения Nissan Skyline GTR Nismo Z-Tune / Шаси 001 / е продаден за под 1 000 000 лева - 400 000 паунда. Какви милиони сънуваш и бълнуваш
  • #7
    До 2 ( преди 2 години )
    И кой точно те излъга че не искат книжка за шофиране?Толкова ли е трудно да напишеш в Гугъл keijidosha cars и да прочетеш какви са точно регулациите за тях?
  • #6
    До 2 ( преди 2 години )
    И как точно Соичиро Хонда е 'измислил" законовата регулация keijidosha cars че не разбрах?
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    и по-добре , че тези лагерни бракми не се срещат в Европа...Достатъчни са ни пEDAлските смартове и фиати 500
  • #4
    До #2 ( преди 2 години )
    Какво ме вълнува мен Япония? Не живея там, нямам и намерение да го правя. Да си карат колите, които им харесват. Какво обаче ме засяга мен, като европеец, тяхната култура?Аз, с тукашните разбирания и култура, не намирам повечето от тези коли за привлекателни и функционални. Това си е мое мнение разбира се.
  • #3
    Реалист ( преди 2 години )
    Не рязбирам защо ни пробутвате японските недоразумения ние сме в Европа имаме си добри френски италиански и немски коли какви ни пука за японските легени да си ги кярат аз не съм в Япония какво ме грее.
fallback
Последни