fallback

Toyota показа Corolla с 268 коня и 4х4

Спортната модификация получи двигателя на Yaris GR

Американското подразделение на компанията Toyota публикува в Instagram серия от снимки на на нова модификация на хечбека Corolla. Тя най-вероятно ще получи традиционното обозначение GR (Gazoo Racing).

Това става ясно от индекса „ G16 GR Four”, който се вижда на един от корабните конвейери, край които е заснет автомобила. Това е вътрешно-фирменото обозначение на двигателя, който по-рано дебютира на спортната модификация на малкия хечбек Yaris GR.

Става дума за 1,6-литровия турбомотор с 3 цилиндъра, който на Yaris GR развива 268 к.с. и 360 Нм въртящ момент. Същата мощност ще получи и двигателя на Corolla GR, като това става ясно от цифрите „2“ и „68“, които се виждат на панелите на климатика.

Обозначението „Four” в надписа на конвейера подсказва наличието на задвижване на четирите колела. Както и в случая с Yaris GR, новият хот-хеч ще получи по един диференциал Torsen на всяка ос.

Водачът може да избира между три режима - Normal, Sport и Track. Стандартно тягата се разпределя 60:40 в полза на задната ок, а при спортно движение 30:70. Ако се активира режим Track въртящият момент се разселя по равно между двете оси.

Предполага се, че премиерата на новата Toyota Corolla GR ще се състои в най-скоро време, а продажбите на автомобила ще стартират догодина.

Снимки: Toyota

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Subaru на предно ве...страшен страйкър си, евала...легенда си
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    То не е усещане чиста физика 4х4 убива въртящият момент а лаунч контрола убива идеята за 4х4.Освен това колите със задно са мор фън ту драйв ин ани сиркъмстансес
  • #9
    До 7 ( преди 2 години )
    Както един колега по-надолу беше писал - въпрос на вкус. Давам ти пример Меган РС и Сивик Тайп Р. Два хот хеча на, които винаги се състезават за рекорди по пистите. Уникална управляемост и баланс. Мислиш, че ако със сегашните им двигатели им добавиш 4х4 система те ще станат по-бързи ли. Това просто не е вярно. Не е лошо нещо 4х4 системата, но просто не винаги е необходима.
  • #8
    Anonimen ( преди 2 години )
    Най-накрая японците преоткриха турбо бензина, сега остава да зарежат CVT-то. Иначе концепцията е супер, и само и задължително 4х4 (ако стандарта го позволява).
  • #7
    Капитана ( преди 2 години )
    който се вижда на един от "корабните конвейери"-поправете се изказа, за да сте точни-това са КОНТЕЙНЕРИ-разликата е огромна!
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Ей, големи специалисти тука. Малко били конете и трябвало само на предно. Пълни глупости говорите. Ама пълни! Колата ми е 222 к.с. 4х4 . Преди да я купя се чудел дали да не взема същата с предно. Хем по-евтина, хем по-икономична. Правих тест драйв на двете да видя има ли разлика. Уверявам ви, че има огромна разлика в полза на задвижването на 4-те колела. Така, че взех 4х4. Стабилност, усещане, ускорение и динамика по-добри. А зимата и на мокро разликата още повече проличава. Така, че само 4х4
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    дизайнерът на тойота да не би да е проектирал сешоари преди да го наемат
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    На теория убива, на практика по-бърза. Има в тубата видео на финалният кръг на модифицирани сививици в САЩ. Един имаше с 4х4 и ги....
  • #3
    До 1 ( преди 2 години )
    Съгласен - тези 268 кс. и 350 нютонметра по-добре на предно. Но въпрос на вкус.
  • #2
    шекерчеее... ( преди 2 години )
    "въртящият момент се разселя..." да те "разселят" дано!
fallback
Последни